Pajonko painat / pituus
Kommentit (47)
174cm 77kg vyötärön ympäryys 82cm
Minä 163/58 ja vyötärö 80cm enkä minäkään ole läski.
Jytymamma. Pötäkkä keskikeho. En keksi enempää ilmaisuja. Olet siis kasikakkonen.
vyötärönympärykseni on jotain 90-92cm, eli järkyttävän paljon liikaa.
Epäilisin ainakin pituus paino suhteesta....tai sitten ruipeloita miehiä.
181/88
M37
ja pidän itseäni pullana. Vatsan ympärillä on läski pelastusrenkaana... kunmpa se menis perseesen, kun se on niin litteä... :(
162cm 48kg.
Takaisin 43kg:aan, kunhan vaavi kasvaa. Tunnen itseni punkeroksi, vaikken monen mielestä sitä ole.
vyötärönympärykseni on jotain 90-92cm, eli järkyttävän paljon liikaa.
162cm 48kg.
Takaisin 43kg:aan, kunhan vaavi kasvaa. Tunnen itseni punkeroksi, vaikken monen mielestä sitä ole.
haluat olla reilusti alipainoinen? Vai onko sulla syömishäiriöitä?
Epäilisin ainakin pituus paino suhteesta....tai sitten ruipeloita miehiä.
181/88
M37
Taidat olla samalla tiellä, kuin minäkin. Eli lihot holtittomasti. Ideaalinen paino sinulla olisi 69-72kg
T: 11cm mies
160 cm, 63, läski mikä läski, hyh. Mutta itsekuria ei löydy.
Ihan tyytyväinen näihin mittoihin. Urheilija olen.
Ja aika vanha jo.
Onneksi löytyi keinot ja paino lähti romahtamaan maanantaina - 4 kg hävitetty (tosin pääosa varmaan nesteitä), 15 viikkoa edessä.
ja toivoisin myös nuo mahamakkarat tuonne persaukseen niin olis kivemman mallinen! Muuten olen tyytyväinen ja mielestäni ihan sopusuhtainen.
puoli vuotta sitten vielä painoa oli 69!
Käytän korkkareitakin ihan huoletta. Karsii kivasti huonoitsetuntoiset miehet samantien pois treffikuvioista. Minulle ei miehen pituudella ole lainkaan väliä, elämänasenteella ja luonteella vain.
Olen muuten huomannut, että monissa ns. nuorisopaikoissa on paljon erittäin pitkiä nuoria miehiä ja naisia, myös yliopistolla. Olen joskus ihan kääpiö siellä joukossa.
Vielä 4-5kg pois, 7kg jo lähtenyt.
Minä 163/58 ja vyötärö 80cm enkä minäkään ole läski.