Laittaisitteko oman lapsenne tällaiseen hommaan?
Kommentit (7)
Hevonen oli rauhallisuuden perikuva, selvästi hyvin pidetty ja koulutettu. Kun lapsi pysähtyi, hevonenkin pysähtyi.
En mä silti väitä, että tossa mitään hätää oli. Aika hellyyttävää oikeastaan. Mä vaan itse pelkään hevosia, vaikka ne upeita onkin!
Eli en laittaisi, vaikka minullakin on pitkä kokemus hevosten parissa.
Hevonen oli rauhallisuuden perikuva, selvästi hyvin pidetty ja koulutettu. Kun lapsi pysähtyi, hevonenkin pysähtyi.
kaipa omistaja hevosensa tuntee.
hyvin koulutettu ja ilmeisesti pitkään omistajalla ollut, että siihen voi luottaa 100%:sti. Jotkut hevoset on sellaisia, että vauvan voi antaa vaikka kontata jaloissa niin seisoo hievahtamatta paikoillaan. Jotkut hevoset on sellaisia ettei ne säiky vaikka lentokone tipahtais taivaalta. Ja jos jostain syystä säikähtäisivät, niin eivät silti tuollaisessa tilanteessa lähde mihinkään.
Näin tuosta samasta hevosesta toisen videon, missä ilmeisesti hevosen omistaja laukkaa lumessa ilman satulaa ja suitsia ja hevonen kuunteli omistajaansa täysin.
Itsellä oli nuorempana tempperamenttinen lämppäri, oikea "kuumakalle" joka pukitteli ja keksi milloin mitäkin. Lensin alas useita kertoja. Silti se rakasti pieniä lapsia ja oli todella varovainen lasten kanssa. Siskoni pistin 1 vuotiaana selkään ja sai mennä ympäri kenttää yksinään, koska luotin hevoseen täysin. Se käveli hyvin varovasti askel kerrallaan ja jos siskoni tasapaino vähäänkään kallistui, hevonen pysähtyi heti.
Toisiin hevosiin voi lasten kanssa luottaa 100% ja toisiin ei..
niin joo, tietysti riippuisi myös hevosesta, tuo videon hevonen oli rauhallinen ja selkeästi piti tuosta lapsesta. Pelkästään sitä hevosen jaloissa ja mahan alla olemista rajoittaisiin, mielellään siis etukäteen jo.
joten ei oo niin väliä... Ihan edesvastuutonta.