Mitä teidän OIKEASTI pitäisi tehdä juuri nyt?
Kommentit (16)
kun vauva vihdoin ja viimein nukahti päiväunille, eikä todennäköisesti nuku pitkään.
ja laittaa astiat koneeseen. Mutkun ei jaksa.
Sen suon itselleni, joten sinänsä ihan ok olla tässä.
Tosin tällä kertaa olisi paljon hommia, mitä pitäisi tehdä, että järkevintä olisi niitä nyt tehdä. mutta kohta kyllä palaan hommien kimppuun.
Keittiö on ku kaatopaikka ja eiliset pestyt pyykit koneessa vielä...
Olen kotona sairaan lapsen kanssa, joka lueskelee vieressäni sohvalla. Keittiö on siisti, valmista ruokaa on jääkaapissa ja pyykkikori ammottaa tyhjyyttään. Kai voisin imuroida ja pestä vessat, mutta ehtii sen myöhemminkin...
mun pitäs tehä vaikka mitä. Pyykit odottaa kuivuun laittoa ja toiset pitäs laittaa koneeseen. tyhjentää astiakone loppuun ja täyttää uudelleen. laittaa ruoka tuleen. imurin näyttäminen tälle lääveälle ei olis pahasta. koirakin pitäs viedä lenkille.
pari raporttia ja yksi PowerPoint oli väännettävänä noin akuutisti.
kun osui tämä viesti silmiin, muistin että mulla on pullat uunissa! Nyt ei ihme kyllä tarvitsisi tehdä juuri mitään, pappi tulossa kohta käymään joten nyt ei ole ohjelmassa kuin odottelua.
En pysty keskittymään tuntikausia esseen naputteluun eli rentoutan pääkoppaani välillä aaveella :)
Tulin just tunnin vaunulenkiltä. Tämä on se mun oma hetki päivästä. Vauva herää tod.näk puolen tunnin sisään siitä kun vaunut pysähtyy ja sitten ei oo taas omaa aikaa ennenkun se menee illalla nukkumaan.
Imuroida pitäisi kyllä (ei voi kun vauva nukkuu).
Koirakin ruokkia (ehtii myöhemminkin).
Pestä pyykkiä (laitan illemmalla koneen pyörimään)
Tiskata (rasvasin just kädet, pitää odottaa et imeytyyy. Sit rasvaan uudestaa...)
Tai kun tässä viimeisillään paksuna oon niin lähinnä keräillä voimia tulevaa varten :)
Pesin tosin kylppärin ja keittiön jo aamupäivästä. Ruokaa laitan ennen kun ukko tulee kotiin.
mut ne ehtii:)
ja en mä tiedä mitä mun oikeasti pitäs...kun kaiken ehtii ajallaan:)
mutta lääkäri oli erimieltä.