Katsoitteko a. Heikkiän haastattelun
Kommentit (18)
kaikkien alojen eksperttinä. Menettänyt uskottavuutensa mun silmissä jo aikoja sitten. Siinä sitten höpöttelee, en viitsi edes katsoa. Ottaa kantaa niin moneen asiaan, eikä esitä selkeitä lähteitä "vahvoille tiedoilleen".
Esim. se kun väitti että rasvaton maito aiheuttaa rasvattomuutta viimeistään avasi silmät. Se tutkimus johon tuo perustui ei oikeasti ollut riittävä moisen väitteen esittämiseen. Lisäksi jos otetaan vaikka japanilaiset, onko heillä vaikeuksia lisääntyä? Japanissa ei juoda maitoa ollekaan ja muutenkin rasvaa käytetään ylipäänsä vähemmän kuin länsimaissa ja sekin on käsittääkseni suurissa määrin kasviperäistä ja kalaoöljyä.
Esim. se kun väitti että rasvaton maito aiheuttaa rasvattomuutta
Mitä rasvattomuutta? Kulutusmaotoa toi suosittelee
kirjoittaja nro 4 tarkoitti Heikkilän väittäneen, että rasvaton maito aiheuttaa lapsettomuutta. Jos lukee viestin loppuun, ymmärtää kyllä. Joskus sattuu tämmöisiäkin kirjoitusvirheitä, niihin on aika turha tarttua.
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=224
Jätän tästä lähin A. Heikkilän jutut omaan arvoonsa.
Ravintouskovaiset aiheuttavat vakavia suolistosairauksia, vuotoja ja aftoja tapapuoleen sekä autoimmuunisairauksia!
Ravintouskovaiset aiheuttavat vakavia suolistosairauksia, vuotoja ja aftoja tapapuoleen sekä autoimmuunisairauksia!
Ketä tahansa nämä ravintouskovaiset sit onkin.
että viljojen karsiminen on auttanut täysin monia sairaita ihmisiä..on sekin jännä juttu:) Asiasta en sen kummemin hirveästi tiedä, jotain pientä, mutta uskon että voisin itsekkin hyvin sairaana kokeilla tuota viljattomuutta 2kk ajan ja katsoa tuloksia. Jos kivut ja vaivat ovat poissa, ilman muuta jakaisin
Tutustuin karppaukseen 3v sitten, ja jo lyhyen ajan kuluttua huomasin, että en allergisoitunut siitepölyille lainkaan, koska jätin viljat pois. Vehnähän on heinäallergisen pahin vihollinen. Voi kunpa tämäkin olisi tiedetty jo 70-luvulla! Kesät olivat mulle tuskaisaa aikaa:(
Tutustukaapa karppaus.infoon, ja foorumilaisten omiin kokemuksiin karppauksen hyödyistä!
Tutustukaapa karppaus.infoon, ja foorumilaisten omiin kokemuksiin karppauksen hyödyistä!
Mitä haittaa sulle on siitä tullut? Mielenkiinnosta kyselen.
Aina sanotaan että karppaajat kaivavat omaa hautaansa, mutta kiinnostaisi kovasti kuulla jonkun ex-karppaajan omakohtaisia kokemuksia niistä huonoista vaikutuksita.
t. karppauksesta kiinnostunut
Sit menin karppifoorumille ja siellä oli heti ekana ketju näin saat vatsasi toimimaan tms. ja ajattelin että olkoon.
ihmiselle. Ilman riittävää määrää hiilaria lenkkeily esim. on yhtä kivaa ja kevyttä kuin täin eteneminen tervassa.
ihmiselle. Ilman riittävää määrää hiilaria lenkkeily esim. on yhtä kivaa ja kevyttä kuin täin eteneminen tervassa.
Mä en kykenisi hiihtämään, käymään spinningissä jne, jos oikein tiukasti karppaisin. Välttelen huonoja turhia hiilareita kyllä.
näin kävi minulle kun kokeilin karppausta. Ei tullut liikunnasta mitään.
kaikki mahdollinen tutkittiin eikä pahojen mahaoireiden vikaa löytynyt. Sanottiin että yritä pärjätä.
Sitten hän kehotuksestani jätti viljat pois: kolmantena päivänä mahassa ei ollut jäljellä oireen oiretta.
Ottamatta kantaa Antti Heikkilään sanon vaan, että on täysin käsittämätöntä, etteivät lääkärit tiedä, kuinka moni oireilee viljojen takia. Ja kuinka moni on päässyt eroon koko elämänkin jatkuneista allergiaoireista, ihottumista, nivelkivuista ja mahaoireista.
Mikä parasta, ratkaisuna ei ole lääke vaan pieni valinta kaupan hyllyjen ääressä...
(Karppaan kyllä noin muuten, vaikka siedän itse viljoja ihan hyvin. Kolmas vuosi tulee pian täyteen, enkä aio enää muuttaa ruokailutottumuksia. Ai niin, liikun paljon, enkä tarvitse siihen lisähiilaria.)
Hei kaikille,
Olemme mieheni kanssa ollleet kaksi viikkoa Antti Heikkilän dieetillä, koska väsymys ja oireet antoivat aihetta tehdä JOTAIN. Lääkkeitä on popsittu vaivaan jos toiseenkin jo vuosia ja alkoi kyllästyttää ainainen huonovointisuus kehossa ja mielessä, Nyt olemme pirteitä, iloisia, monta kiloa kevyempiä ja oireet ovat häipyneet. Olo on mahtava, suoli toimii loistavasti ja spinninki sujuu ilman tuskaa. Päiväunien tarve sekä lounaiden jälkeinen väsymys on tiessään.
Ei kannattaisi lähteä tuomitsemaan kliinistä tutkimusta, joka on osoittanut sen, että hiilihydraatiton ruokavalio on parantanut monista sairauksista. Suomessa lääketeollisus hyötyy eniten ihmisten huonovointisuudesta ja jopa masennuksesta, joka voi ruokavalion avulla myös helpottaa.
Kannataa kokeilla ennen kuin tuomitsee. Pari viikkoa ei maksa mitään, mutta tulokset ovat tosia vasta kun ne havaitsee omalla kohdalla.
Itse emme palaa enää viljatuotteiden pariin.
Hyvää ja iloista kevättä kaikille!
kaikkien alojen eksperttinä. Menettänyt uskottavuutensa mun silmissä jo aikoja sitten. Siinä sitten höpöttelee, en viitsi edes katsoa. Ottaa kantaa niin moneen asiaan, eikä esitä selkeitä lähteitä "vahvoille tiedoilleen".