Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelin taas miten helppoa laihduttaminen on! :)

Vierailija
10.03.2011 |

Siis vuosikausia olen ollut lievästi ylipainoinen, mutta nyt viimeiset kolme vuotta 16 kg pienempi.

Nyt alkuvuodesta paino nousi salakavalasti kaksi kiloa ja totesin että se kannattaa katkaista alkuunsa.

No, päätöksestä on nyt kaksi viikkoa ja ne kaksi kiloa ovat kadonneet. Plus yksi extra! Ihan mahtis fiilis.

Palasin vain ruotuun. Syön aina samalla tavalla ja nälkä ei juurikaan ole kun elimistö tottuu tälle ruokamäärälle.

Ihana fiilis, kun vertaa siihen kuinka otti päähän kun tajusin nuo lisäkilot :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kovasti.

Harrastatko paljon liikuntaa ja millaiset mittasi ovat nyt?

Vierailija
2/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti harrasta liikuntaa. Käyn töissä ja illat lasten kanssa ovat lyhyet. Vaikken harrasta liikuntaa, istahdan ekan kerran alas noin 20.30. Eli tulee niitä kilometrejä päivässä kuitenkin.

Syön vähän ja se on mulla se malli.

Päivät menee aina näin (paitsi vkl syön iltaisin)

Aamupala: kaksi ruisleipää, päällä kinkkua / kalkkunaa ja juustoa. Teetä.

kahvia, vettä

Lounas: normaali työpaikkaravintolassa tarjottava lounasruoka, salaattia, perunaa / riisiä / pastaa, lihaa ja lisäksi leipä. Juomana vesi.

Kahvia ja vettä

Iltapala:

2 ruisleipää, rooibos-teetä

Lisäksi syön vitamiineja purkista (olen allerginen kaikille hedelmille ja tuoreille vihanneksille).

Illalla saatan välillä ottaa lasin tai kaksi kuivaa valkoviiniä tai punaviiniä.

Mitat nyt 175 cm 68 kg.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen siis muillekin laihduttajille lämpimästi. Toimii :)

Vierailija
4/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishalun kun teet illallista lapsille/perheelle? Itsellä ei juuri usein edes nälkä kun on päivällis/illallisaika, mutta kun hyvä ruoka on pöydässä niin tuleehan siinä syötyä :(

Vierailija
5/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tosin laihtunut 2 kk 4kg, liikuntaa en ole lisännyt, syön kaikkea mitä ennenkin, mutta paljon vähemmän. Ihana olo, housut ei kirista, kiva joskus tuntea oikea näläntunne, en siis tarkoita että kärsin nälkää, vaan syön säännöllisesti, ennen mupelsin jotain pitkin päivää eikä nälkä tullut koskaan. toivottavasti tää linja pitää loppu elämän. Sokeri riippuvaisuudesta pääsin yllättävän helposti.

Vierailija
6/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et napostele, syö välipaloja, mussuta suklaata, karkkeja, keksejä, limuja jne.

Eikä ruoka ole sinulle päähänpinttymä.

Tero

Vierailija
7/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muu perhe sen syö kuitenkin (ja sinä/miehesi laitatte sen)? Itse yrittäisin vain syödä kevyemmän päivällisin, mutten jättäisi kokonaan väliin.

Terv. Normaalipainoinen

Vierailija
8/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nytlahtee.fi/

Katso myös mitä voit voittaa arvonnasta!

Vierailija
9/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muu perhe sen syö kuitenkin (ja sinä/miehesi laitatte sen)? Itse yrittäisin vain syödä kevyemmän päivällisin, mutten jättäisi kokonaan väliin.

Terv. Normaalipainoinen

en siis edes laihduta. Mä syön aamulla yleensä jonkun jugurtin, lounaalla sitten jotain ruokaa, sitten illalla pari ruisleivän palasta. Viikonloppuna sitten syödään päivällinenkin, mutta arkisin meillä vaan lapset syö päivällisen. Tällä en laihdu enkä liho, mutta mä olen kyllä tosi vähäruokainen! Jos söisin kaksi kertaa päivässä niin lihoisin heti. Olen 41v ja syönyt "aina" näin, painoindeksi mulla n.22.

Vierailija
10/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuhki nyt sinä siellä!

kun tämä läski ei laihdu millään,vaan lihoo!! :(

no ei vais,hyvät sulle.

Vierailija
11/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lihavina aikoinani söin, mutta se ei vain mun kropalle sovi.

Mies syö myös töissä päivällä eikä hänkään kaipaa toista lämmintä ruokaa. Laitamme siis lapsille ruuan ja istumme heidän seuranaan, juomme kahvia / teetä / vettä. Ja se ilta on sellaista tohinaa, että ei siinä edes tule nälkä. On pyykkiä, kaupassa käyntiä, raivaamista ja sitä normaalia mitä muillakin.

Jos tekee huimasti jotain mieli niin otan suullisen, maistan. Ja vettä päälle. Ja muistikuva siitä miltä näytin tuhdimpana. Sitä en enää halua. Tahtotilasta se on kiinni.

Kun saamme lapset nukkumaan 20.30 keitän sen teen ja otan kaksi leipää. Niistä tulee oikein kylläiseksi. Kun aina on sama rytmi ja sama määrä ravintoa, kroppa tottuu siihen.

En ole makean perään enkä minkään sipsien ym. Pidän perusruuasta. Siksi vältän napostelun.

Oikeasti, kokeilkaa muutkin tätä samaa. Se aamupala ja lounas ovat oikeasti ihania hetkiä kun voi rauhassa syödä eikä tarvitse miettiä että "saako syödä". Ja ilta menee touhutessa sitä ja tätä ja palkkio on sitten lempiohjelma ja iltapala.

Eihän tämä kaikkien kropalle sovi mutta mulla toimii ja näin mulla on tosi hyvä olo. Ja kun juo riittävästi vettä niin pysyy virkeänä.

ap

Vierailija
12/12 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itse en ole ollut koskaan ylipainoinen, olen vaan aina syönyt näin ihan luonnollisesti. Eli se ei ole sinänsä tietoinen valinta mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme