Tuorejuustoa lohen päälle - pysyykö ilman foliota tms?
Moi!
Ajattelin tehdä tänään ensimmäistä kertaa elämässäni lohta niin, että laitan päälle tuorejuustoa. Mitään reseptiä tms. minulla ei ole, mutta ajattelin tehdä niin että viillotan vähän pintaa ja siihen vähän suolaa. Sitten ruohosipulin makuista tuorejuustoa päälle. Pysyykö se siinä ihan ok, jos laitan vain vuokaan paistumaan? Vai pitääkö kääriä folioon tms?
Kiitti jos neuvot :)
Kommentit (5)
katkaravut on ihania, mutta meillä mies on niille allerginen... Eli se siitä ;)
Ap
ja uuniin paistumaan. Itse tykkään laittaa myös katkarapuja.
Lihapuolelle ei mun mielestä tarvitse, levität vain sen juuston siihen. Kaada vuuan pohjalle loraus valkoviiniä, ja peitä vuoka foliolla, tulee mehevä :)
mutta ilmeisesti siis ei ole tarpeen. Kiitti vinkistä :) Viiniä ei ole tähän hätään (tai no on pullo punkkua, mutta se tuskin passaa kalan kanssa), joten pitänee paistaa ihan tuollaisenaan vaan :)
AP
Lihapuolelle ei mun mielestä tarvitse, levität vain sen juuston siihen. Kaada vuuan pohjalle loraus valkoviiniä, ja peitä vuoka foliolla, tulee mehevä :)
että irroitan nahan terävällä fileerausveitsellä jo ennen kuin laitan kalan (paloina) uuniin. Näin kaikki uunissa oleva höysteineen kaikkineen on syömäkelpoista ja juustot ja kastikkeet on helppo kaapia tarkasti vuo'an pohjalta.
ja uuniin paistumaan. Itse tykkään laittaa myös katkarapuja.