Apua liittyen häiden teemaan kaivataan
Kysellään nyt täältäkin jos saisi uusia ideoita aiheeseen. Naikkareiden sivuilla olen pyörinyt ja itsekkin vaihtoehtoja miettinyt, mutta kysyn jos täällä olisi jollakin vielä uusia ideoita liittyen teemaan ja koristeluun.
Meidän häissä teemaväreinä on musta,turkoosi ja jonkin sävyinen valkoinen (valkoisesta en ole vielä varma) Myöskin tribaalikuviot tulevat jossain määrin esille.
Näillä tiedoilla, millaista koristelua alkaisit suunnittelemaan? Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan.
Kommentit (8)
Minäkin olen syvästi onnellinen, että omat häät on vietetty aikoja sitten, niin ei ole vaarana, että olisin höyrähtänyt moisiin tehtyihin ongelmiin. Luuletteko te arvon morsiamet, että ne vieraat hirveästi kiinnittävät huomioita niihen teidän pitkälle mietittyihin ideoihin. Toki juhlapaikka koristellaan ja se laitetaan siistiksi ja hienoksi. Mutta tuo häiden harrastaminen ja älytön hössötys on lähinnä naurettavaa. Jos et millään keksi teemaa, niin anna olla. Keksimällä keksitty on sellainen ja siltä myös näyttää. Eri juttu on jos teema on heti selvillä liittyen esim harrastuksiin tai muihin mielenkiinnon kohteisiin.
Teemaväreinä: musta, valkoinen ja turkoosi sekä tribalikuviot.
Erilaisia ehdotuksia mieleläni olisin kuunnellut, sillä joskus ei itse kaikkea tule mieleen ja on mukavaa saada erilaisia ideoita joista valitaan parhaimmat.
Meille ei mitkään vaaleanpunaiset hörhelöt sovi eikä liikaa kukkia tms koristeluun.
eikö enää voi ideoita keneltäkään kysellä ilman, että leimaantuu naurettavaksi?
ap
Mä en tiedä pitäskö mun pokka mustan, valkoisen ja turkoosin kirjavissa tribaalihäissä... :D :D :D
Meillä väreinä olivat turkoosi ja oranssi, ei erityistä teemaa, pöydillä kukkakoristeet em. väreillä, turkoosit nimilaput kaikille, oranssit servetit.
Kukat ovat ihan kivoja kohtuullisina annoksia. Mustaa saisi väreihin ehkä esim. koristekivillä (pieniä, voi laittaa vaikka pöytiin kasoiksi tms.)?
Voitte tietenkin poiketa tavallisesta ja laittaa suklaakonvehtien sijasta hääkarkeiksi vaikkapa salmiakkia ja/tai lakua jossain hauskassa kääreessä? Lasivateja, joissa mustia ja turkooseja kelluvia kynttilöitä vedessä (jos juhla jatkuu illalla)?
aika räväkät värit ootte valinneet...
Katoppa tällainen sivu kuin nowandforever.fi
Olisko ideaa painattaa niitä tribaaleja esim pöytäliinaan? tai servetteihin? tai kutsukortteihin?
tai sitten morsiammen ihoon voisi tehdä tribaalikuvion esim ihokoruilla (tietenkin jos puku on sellainen että esim selkä on paljaana)
että kaikki tribaalit on juntteja ja wt-kamaa.
vaikkapa naimisiinmenoa.