Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoroviikkolapsen rutiinit

Vierailija
10.03.2011 |

Miten teillä on hoidettu lapsen rutiinit kun lapsi on vuoroviikoin vanhemmillaan? Meillä päänvaivaa kaiken muun ohessa aiheuttaa eri rytmit molemmissa osoitteissa. Meillä käydään töissä ja lapsi on päiväkodissa päivisin, tästä syystä nukkumaanmeno 4vuotiaalla tapahtuu 19-20.Mutta toisessa osoitteessa ei käydä töissä ja lapsi valvoo 22-23. Kun tulee meille, on väsynyt ja nukkuu runsaasti. Puheyhteyttä toiseen "kotiin" ei ole.Muista rutiineista puhumattakaan.Valitettavasti en voi asioihin vaikuttaa täysipainoisesti koska lapsi ei minun mutta vastuullisen äitipuolen roolin olen ottanut.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole vuoroviikoin, vaan joka toinen viikonloppu pidempään ja yhden arkiyön väliviikolla. Ovat aina silmänaluset mustina ja ihan poikki, kun isän luona on koko ajan actionia. Mukavaahan se on, mutta isä ei ymmärrä sitä miksi lapset eivät halua hänen luokseen pidemmäksi aikaa ja loukkaantuu kun olen yrittänyt asiaa selittää.

meilläkin,kun lapset tulevat luokseni, niin ovat väsyneitä. Isä kun tekee ja menee koko ajan lasten kanssa. Koko viikonloppu lennetään, niin haluavat sitten minun kanssani vain olla kotosalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan