Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin nykyään monta kertaa päivässä, missä

Vierailija
09.03.2011 |

kulkee raja, että pitää hakea ammattiapua ahdistukseen ja pahaan oloon. Vinkkejä? Kyllä mua ainakin rinnasta puristaa, vituttaa ja päässä humisee päivittäin. Aamulla eka ajatus ja eka sana on että voi vitun vitun vitun vitun vittu!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin sitä vain menee eteenpäin hammasta purren, ja ajatellen, että elämä nyt vain on paskaa...

Vierailija
2/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee oikeesti ajoissa lääkäriin, minä en sitä tehnyt vaan koitin vaan jaksaa ja jaksaa koska eihän mussa nyt mitään voi olla kun oon näin iloinen jne...

Olen laittanut tänne aloituksen: miksi masentuneelle aina sanotaan että kyllä se siitä...

jotenkin noin se meni, se nyt on uusin sitten joskus aiemmin talvella kirjoitin tilanteestani mutta kuitenkin

pääpiirteittäin niin että viitisen vuotta tein ja suoritin hoidin kaiken, kodin työn talon perheen... miehestä ei apua oikein ollut, sitten ihan muutamassa kuukaudessa oireet löi päälle kuin salama kirkkaalta taivaalta, aluks oli just tota ahdistusta ja vitutusta mut ne nyt voi johtuu mistä vaan...

sitten kun tuli kuulo ja muistihäiriöt, tärinät, poissaolokohtaukset, kiinnostus kaikkea kohtaan hävisi, agressiivisuus lisääntyi ja huimaus oli aivan kauheeta ja viimiseks armoton väsymys oisin voinu nukkua kellon ympäri suurin piirtein ja silti olin väsynyt, hiusten lähto.

Sitten menin lääkäriin, ,melkein 5 kk saikkua ja nyt alkaa olla taas kaikki kohta ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin pitäisi. Ei se tarkoita, että olet jotenkin hullu, vaan että elämässä on nyt rankka vaihe, mihin tarvii vähän potkua muualta.

Ei sen tarvitse olla kun muutama käynti jossain erityissairaanhoitajan luona ja jo se voi helpottaa. Ei sen ammattiavun tarvitse olla pakkohoitoa sukjetulla osastolla niin kuin monesti kuvitellaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan