Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 80kg nainen - oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Laihdutatko?

Vierailija
09.03.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 15kg ja nyt paino noin 80, ja olen tosi ylpeä itsestäni. Tuntuu hyvältä alkaa pikkuhiljaa muistuttaa ihmistä... mutta toisaalta ylikiloja on vielä jäljellä ja olen pullea.

Periaatteessa en ole tyytyväinen. Olen edelleen reippaasti tukeva.

Vierailija
2/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ulkonäkööni! Vuosia kamppailin vielä pahemman (95 kg) ylipainon kanssa, ja paino lähti putoamaan vasta kun opin rakastamaan ja arvostamaan itseäni, sekä kantamaan itseni uljaasti ja ylpeästi. :-)

Nyt olen painoindeksin mukaan vielä noin 10 kg ylipainoinen, mutta olen terve, harrastan liikuntaa (minulle rakkaita lajeja), syön hyvin, herkuttelen ilman omantunnontuskia kun sen aika on ja nautin elämästä täysillä! Hyvä olo ja itsetunto näkyvät myös ulos päin, ja saan usein kuulla olevani seksikäs, hyvännäköinen, sensuelli yms. Valttini on upea hymyni, sillä voittaa paljon.

Jälkimmäiseenkysymykseen vastaus: en laihduta, tiedän ja tunnen itseni, ja olen jo pitkään ollut suunnilleen näissä lukemissa näillä tavoilla. Ei ole tarvetta laihtua tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kuitenkin saavani enemmän aikaa liikkumiselle, nuorena olin erittäin kovakuntoinen, ja sitä kaipaan. Laihduttamiseen en usko, se vain vie lihaksia, ja masentaa, ja lopulta johtaa lihomiseen. Uskon, että jos saan itseni liikunnalla parempaan kuntoon, sillä on hyvä vaikutus myös painoon, vaikka se ei ylikiloja kokonaan viekään.

Vierailija
4/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamiseen en usko, se vain vie lihaksia, ja masentaa, ja lopulta johtaa lihomiseen.

Vain ylipainoinen palstamamma pystyy tällaiseen päätelmään.

Vierailija
5/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen 95kg. Laihdutusta edessä vielä 10kg.

Vierailija
6/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 77 kg, tosin olen melko pitkäkin. Laihdutan pikkuhiljaa nyt synnytyksen jälkeen. Näytän kyllä mielestäni hyvältä ja seksikkäältä, mutta juoksu kulkisi paremmin hiukan kevyempänä.

Vierailija
7/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin tyytyväinen ulkonäkööni, näyttäisin paljon paremmalta kun ylikilot 10-15 kg olisivat pois! On minussa kuitenkin hyviäkin puolia, esim. suht kauniit kasvot, suorat hampaat, pitkä tukka jota osaan laittaa halutessani kauniisti, ja pukeudun nätisti ja naisellisesti. Yritän myös pitää hyvää ryhtiä yllä.

En laihduta, koska en pysty siihen (pysyvästi)

yritän lähinnä kamppailla ettei kilot enää nousisi, mutta en tiedä sitten siitä.. liikuntaa olen lisäillyt ja yritän syödä vähemmän. Ei kyllä suju helposti!

Vierailija
8/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamiseen en usko, se vain vie lihaksia, ja masentaa, ja lopulta johtaa lihomiseen.

Vain ylipainoinen palstamamma pystyy tällaiseen päätelmään.

lehdessä antanut haastatteluja, mm Tiede-lehdessä. On tutkittu, että laihduttajan paino nousee lähes aina yli alkuperäisen, koska tosiaan laihduttaessa lähtee aina myös lihaksia. Sen sijaan liikunnan lisääminen lisää terveysvaikutuksia paljon enemmän. Hän siis suosittelee, että ei laihduteta, vaan liikutaan enemmän. Ja pysäytetään painon nousu.

Laihduttaminen tutkimusten mukaan jopa lyhentää ihmisen elinikää. Saman painoisella ylipainoisella ihmisellä on lyhyempi elinikä, jos hän laihduttaa ja lihoo takaisin, kuin ylipainoisella, joka on jatkuvasti ylipainoinen. Ja lievästi ylipainoinen, joka liikkuu runsaasti, ei edes altistu sen kummemmille riskeille kuin hoikatkaan.

Vierailija
9/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 87 enkä ole tyytyväinen, en ollut tyytyväinen kun olin pahimmillani 97 enkä silloinkaan kun olin tässä jossain välissä 74 kg. Tosin en ollut myöskään tyytyväinen kun ennen ensimmäistä raskautta oli 65 ja melkein olin tyytyväinen hääpäivänäni kun olin 57 kg.

Jep, anoreksia taustalla, en varmaan ole ikinä tyytyväinen. Vaikka nyt ajattelen, että olisin tosi tyytyväinen siinä 70 kg, niin en ihan varmasti ole sitten kun sen saavutan.

Vierailija
10/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan. Olen juuri ja juuri BMI:llä mitattuna normaalipainoinen. Kesäksi tavoitteena 68 kiloa. Siis paino, joka oli ennen lapsia (6 vuotta sitten).

Olen pudottanut jo 9 kiloa vuoden alusta, mutta matka jatkuu. Kuten joku jo edellä sanoikin, juoksu on helpompaa kevyempänä. Erityisesti haluaisin vielä saada rintoja pienemmäksi (dd kupit)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi