Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei äipät, onko noi smartballssit yms. tarkoitettu vain synnyttäneille?

Vierailija
09.03.2011 |

Olen itse vasta 22-v. Mahtuvatko nuo sinkuille tai onko sellaisiin tarvetta muutenkaan vielä tällä iällä. Poikaystävä ei kylläkään ole koskaan valitellut väljyyttä, päinvastoin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 22v. Tosin olen kyllä synnyttänyt puolitoistavuotta sitten. Ei musta kyllä tunnu että olisin erityisemmin löystynyt synnytyksessä mutta varmuuden vuoksi haluaisin jotkut harjoituskuulat ostaa. Ne smartballsit kyllä mun mielestä vaikuttaa aika isoilta. Netistä löysin eilen semmoset kun pleasure pearls (muistaakseni) ja ne oli kans ihan treenaamiseen tarkoitettu mutta ovat pienemmät ja painavammat kuin smartballssit. Mietin jos kokeilis niitä sitten. En nyt oikein sua osannut auttaa, mutta tulinpahan vaan sanomaan että samaa oon itsekin miettinyt.:D

Vierailija
2/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin, että ei niistä 22.vuotiaalle synnyttämättömälle ole välttämättä hyötyä. Minä olen niihin ollut tyytyväinen, muutoksia pääsi tapahtumaan jo yhden synnytyksen jälkeen ja kuulien avulla olen palautunut jo ainakin kohtalaisesti. Lisäksi olen oppinut saamaan orgasmin pelkässä yhdynnässä smartballssien käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti kieltäytyvät myymästä sulle niitä, ap!

Vierailija
4/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti kieltäytyvät myymästä sulle niitä, ap!

Vierailija
5/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä muualtaki kun Apteekista ostaa o_O

Vierailija
6/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lantionpohjaa voi treenata myös synnyttämättömät. Olin 18 kun ostin kuulat ja aloin käyttää. Pienet ja irralliset oli vaikeat pitää liikkumisessa, joten sitten ostin seuraavaksi nämä Smartb-kuulat. Tiesin äidilläni olevan samanlaiset (ja olin lainaillut) jotka pysyy paremmin sisuksissa jos halusin niiden olevan kauemmin. Hyötyä on ollut ja sen aikainen poikafrendi myös asian huomasi. Ja nyt nykyiseni suorastaan ylistää lihaksieni käyttöä ja tiukkuuden säätelyä jonka olen oppinut kuulien avulla.

Vierailija
7/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin, että ei niistä 22.vuotiaalle synnyttämättömälle ole välttämättä hyötyä. Minä olen niihin ollut tyytyväinen, muutoksia pääsi tapahtumaan jo yhden synnytyksen jälkeen ja kuulien avulla olen palautunut jo ainakin kohtalaisesti. Lisäksi olen oppinut saamaan orgasmin pelkässä yhdynnässä smartballssien käytön jälkeen.

Olen eri mieltä. Olen nyt 27 ja 2:n lapsen äiti.

Käytin kuulia jo pitkään ennen raskautta ja tunsin saavani täyden hyödyn silloin jo 20 vee ikäisenäkin. Tietysti näistä molemmista raskauksista palautumisessa ehdottoman tehokkaat.

Vierailija
8/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Olen nyt 27 ja 2:n lapsen äiti.

Käytin kuulia jo pitkään ennen raskautta ja tunsin saavani täyden hyödyn silloin jo 20 vee ikäisenäkin. Tietysti näistä molemmista raskauksista palautumisessa ehdottoman tehokkaat.

Että kun ne on melko isot. Että synnyttämätön noin nuori voisi hyötyä enempi sellaisista pienemmistä. Mutta vasta kokeilemalla voi löytää juuri sen sopivan merkin. Mulla itselläni on myös nuo pleasure pearlsit ja Aquaflexit. Paras kokemus on kyllä juuri Smartballsseista.

Vierailija
9/10 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartballsit on 35mm kokoiset ja pyöreät geishapallot 30mm joten ei kovin isoa eroa. Jotenkin koen Smart-kuulat miellyttävämmäksi ja voin pitää niitä vaikka koko päivän ongelmitta.

Niin, olen 21 vee

Vierailija
10/10 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etää suurinosa naisista on tutustunut geishakuuliin jo ennen lasten saantia. Itsekin myönnän alle kakskymppisenä.