Kuinka monta parikuntaa, jotka olleet naimisissa yli 20 vuotta
Kommentit (9)
me itse, molempien vanhemmat, toisen meistä tädit, molempien sisarukset hyvää vauhtia menossa samaan suuntaan (ts pitkät suhteet on, mutta ei ihan vielä noin pitkiksi ehtineet). Myös ystäväpiirissä useimmilla on "koko elämän" kestäneet suhteet. Vain yksi ero/uusperhepariskunta kuuluu tuttavapiiriin, mutta tokoi jotkut ovat löytäneet kummaninsa sen verran aikuisina, että tuohon 20 vuotten ei vielä ole ehditty.
Miehen ja mun melkein kaikki tädit ja sedät ja vino pino serkkujakin. Ei tule mieleen kovin montaa eronnutta siitä ikäluokasta, jolla nyt yleensä on ollut kovin realistisia mahdollisuuksia noin pitkiin liittoihin.
Mutta esim minulla on 24 serkkua, joista yksi ei ole koskaan ollut naimisissa, kaksi on eronnut ja loput ovat olleet naimissa 6-36vuotta. Molemmat eronneet ehtivät olla molemmat yli 20vuotta naimisissa ennen eroa.
jos enemmän tarkastelisin sukua niin varmaan vielä löytyisi visi ja toisetkin viisi jne.
Itse, siskoni,vanhempani, miehen vanhemmat, miehen veli, täti, enot, miehen tädit, sedät, enot ja tuttavia vaikka millä mitalla.
Mitä järkeä jumittua huonoon liittoon jonkun idiootin kanssa, jos voi vaihtaa parempaankin?
eli todella monta. Mekin kohta kuulumme niihin.
Mutta tämä kommentti on uskomaton. Onko sitä pakko mennä aina ensin idiootin kanssa naimisiin, eikö se nyt voisi olla fiksumpaa ottaa heti kunnollinen, niin ei tarvitse vaihtaa?
Eronneita tulee mieleen muutamia, lyhyitä suhteita max muutama vuosi.
Mitä järkeä jumittua huonoon liittoon jonkun idiootin kanssa, jos voi vaihtaa parempaankin?