Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö kaupan pakastealtaista kelvollista SUSHIA?

Vierailija
09.03.2011 |

Suosittele jotain, jos tiedät

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurena sushin ystävänä voin kertoa, että Pirkan sushi on kamalinta mitä voi olla. Olen kaksi kertaa paremman puutteessa ostanut ja molemmilla kerroilla ollut todella kuivaa. Sen sijaan S-ryhmän ruokakaupoista ostettava pakastesushi on jopa melkein todella hyvää!

Vierailija
2/19 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2012 klo 19:38"]

sen huomaa heti jos on itse tehnyt sushia tai käynyt syömässä muualla kuin suomalaisissa paikoissa.

Lohipala riisin päälle ei ole vaikea itsekin laittaa.

Kun tekee itse ei tarvitse laittaa tai lisätä näitä Pirkka-sushiin käytettyjä aineksia: muunnettu tapiokatärkkelys, rapu-uute, arominvahvenne (E621),aromi, värit (E120, E160c), stabilointiaine (E451i)], happamuudensäätöaineet(E330, E260), väri (E100), säilöntäaine (E202)], happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaine (E220 sulfiitti),stabilointiaineet (E412, 415), yrtit, aromit, hapettumisenestoaine(E385)], mausteseos (seesami, sokeri, peruna, kasviöljy, NAUDANLIHA,suola, soijakastike, kananmuna, laktoosi, maitojauhe, tärkkelys, NAUDAN-ja BROILERINlihauute, hiiva, yrtit,mausteet), säilöntäaineet E202, E330, E260)....

Miksi sushissa pitää olla naudan ja broilerinlihauutetta?

[/quote]

Siis iik tuo aineosalista :-o En ole mikään natsi sen suhteen ettei ruoassani saa olla yhtään lisäaineita mutta tuo kuulostaa jo siltä että on ihan tyhjästä tehty ja maku ja koostumus luotu pelkillä lisäaineilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2012 klo 19:38"]

sen huomaa heti jos on itse tehnyt sushia tai käynyt syömässä muualla kuin suomalaisissa paikoissa.

Kun tekee itse ei tarvitse laittaa tai lisätä näitä Pirkka-sushiin käytettyjä aineksia: muunnettu tapiokatärkkelys, rapu-uute, arominvahvenne (E621),aromi, värit (E120, E160c), stabilointiaine (E451i)], happamuudensäätöaineet(E330, E260), väri (E100), säilöntäaine (E202)], happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaine (E220 sulfiitti),stabilointiaineet (E412, 415), yrtit, aromit, hapettumisenestoaine(E385)], mausteseos (seesami, sokeri, peruna, kasviöljy, NAUDANLIHA,suola, soijakastike, kananmuna, laktoosi, maitojauhe, tärkkelys, NAUDAN-ja BROILERINlihauute, hiiva, yrtit,mausteet), säilöntäaineet E202, E330, E260)....

[/quote]

Siis iik tuo aineosalista :-o En ole mikään natsi sen suhteen ettei ruoassani saa olla yhtään lisäaineita mutta tuo kuulostaa jo siltä että on ihan tyhjästä tehty ja maku ja koostumus luotu pelkillä lisäaineilla.

[/quote]

Osa noista selittyy jo soijalla ja säilötyllä inkiväärillä. Lihauutteet kyllä ällöttävät.

Vierailija
4/19 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin jotain, ei ole hyvää vaikka siinä oli joku tutkimus päällä että oli hyväksi todettu. Tee itse. Ei siinä kauaa mene.

Vierailija
5/19 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää on ollut pahimpaan sushi nälkään!

Vierailija
6/19 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushin pitää olla tuoreesta kalasta ja riisistä tehtyä. Tee sitä itse, ei se ole vaikeaa!

Vierailija
7/19 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset, kun ostat kaupasta sushiin sopivan palan lohta, puuroriisiä ja riisiviinietikkaa ja teet itse nigirit. Soijakastiketta dippaamiseen

Tero

Vierailija
8/19 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuoretta sushia saa ihan Cittaristakin.

Vierailija
9/19 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä marketin hyllystä "tuoreenakaan".

Vierailija
10/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikea on vastata kysyjän kysymykseen, eikä jauhaa omia höpötyksiään?

Pakastealtaasta voi löytää sushia, joka on parempaa kuin huonossa sushiravintolassa. Esimerkiksi vastoin kaikkia odotuksia Pirkka sushi oli ihan kelvollista lounasmatskua.

Vierailija
11/19 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pakastesushia haukutaan niin paljon. Monesta ravintolasta saa tietysti parempaa, mikä pakko sen sushin on olla aina taivaallinen makuelämys? Olen syönyt kahta "suomalaista" pakastesushia, toinen oli merkkiä Arvo Kokkonen tms. ja toinen Pirkka. Molemmat oli oikeasti hyviä eikä Pirkasta tullut pahaa silläkään kerralla, kun muistin ohjeet väärin ja laitoin sen mikroon 4 minuutiksi. Nigireistä katkarapu ja surimini tökki, mutta kypsynyt lohi maistui ihan kivalta ja makit oli täysin ok. En suosittele pakastesushia ensimmäiseksi sushikokeiluksi, mutta sitten kun on päässyt sushin makuun, niistä saa helppoa ja maukasta vaihtelua arkiruokaan.

Vierailija
12/19 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/19 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:38"]Suurena sushin ystävänä voin kertoa, että Pirkan sushi on kamalinta mitä voi olla. Olen kaksi kertaa paremman puutteessa ostanut ja molemmilla kerroilla ollut todella kuivaa. Sen sijaan S-ryhmän ruokakaupoista ostettava pakastesushi on jopa melkein todella hyvää!

[/quote]

Vierailija
14/19 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisi parhain pakaste sushi merkki?:)

Vierailija
15/19 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 22:38"]Suurena sushin ystävänä voin kertoa, että Pirkan sushi on kamalinta mitä voi olla. Olen kaksi kertaa paremman puutteessa ostanut ja molemmilla kerroilla ollut todella kuivaa. Sen sijaan S-ryhmän ruokakaupoista ostettava pakastesushi on jopa melkein todella hyvää!

[/quote]

[/quote]

Mitä nämä tämmöiset viestit on jossa on pelkkä lainaus eikä mitään "uutta tekstiä"?

Vierailija
16/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka saa minunkin ääneni kelvollisena sushina. Sitä syö mielellään etenkin kun mukana tulevan inkiväärin, soijakastikkeen ja wasabin korvaa vähän laadukkaammilla versioilla. Hinta on kyllä aika suolainen, mutta minkäs teet kun lähistöllä ei ole sushiravintolaa enkä yksin asuvana viitsi nähdä valmistamisen vaivaa aina kun tekee mieli saada pari suupalaa.

Vierailija
17/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä Pirkan sushista vielä sen verran, että sitä ei mielestäni kannata sulattaa mikrossa ihan loppuun asti eikä ainakaan täydellä teholla. Siitä tulee paljon parempaa, jos sitä sulattaa pienellä teholla niin että viimeistely hoituu huoneenlämmössä n. 15-30 minuutin aikana.

Vierailija
18/19 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
19/19 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa pakasteesta kun useimmista kaupoista (Citymarket, K-kaupat, S-marketit, Prisma olen testannut) saa tuoretta sushia? Osa paikan päällä tehtyä, osa lähiravintolasta tuotua. Ovat osoittautuneet erittäin hyviksi. En saisi kuljetettua pakasteista sushia kylmänä kotiin, nuo tuoreet pysyvät tällä kelillä oikean lämpöisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan