Myisitkö tällaisia kortteja ja mihin hintaan?
Olen piirtänyt ja maalannut maatuskoja omaksi ilokseni. Kohta alkaa kaapit täyttyä näistä ja mietin että menisikö kirppiksellä tai jossain tällaiset kortit.
En saa nyt jostain syystä linkkiä kun aijaa ei toimi...
Kommentit (27)
tai flickr tai googlen kuvapalvelu?
maatuskat on kivoja :)
En mä myisi kortteja, mutta mä voisin ostaa, jos on nätisti tehtyjä maatuskankuvia. Tykkään maatuska-aiheisista jutuista.:)
en ole tähän ihan tyytyväinen, mutta seuraaviin kyllä... voin laittaa niitäkin jos osaan...
Eli piirustus taito on kehittynyt tässä kyllä...
ap
vaan synttärikortteja! Jos siinä lukis onnea tms, niin sitten voisin ostaa.
sillä, että yhden kuvan piirtämiseen saattaa mennä 2h tai vähän reilu tunti. Piirrän näitä terapiana itselleni ja olen myös hullaantunut kaikiin maatuskoihin.
ap
en ole suunnitellut vielä kirjoittavani noihin mitään...
ap
Olisi hauska nähdä myös maalattu versio jos siis tuo oli piirretty? Nätti oli kyllä! Onko sinulla mitään käsitystä siitä mitä pyytäisit korteista?
eli eka piirretty ja sitten lisätty vesi, että tulee vesivärimäiseksi... yritän löytää toisen kortin... ongelma on juuri siinä, että koska prosessi kestää niin kauan en haluaisi myydä kortteja 1€lla, mutta toisaaltaan kuka haluaisi maksaa niistä enemmän?!?!
ap
kortista 8 euron tuntipalkkaa! Silloin kortti maksaisi 16 euroa! Ei kukaan osta.
jos piirtäisit jotakin muuta voisin ostaakin. Vaikka kukkia, siis ihan aidon näköisiä, eläimiä maisemia tms. Kai sitä kortista voisi 50 senttiä maksaa, ehkä euronkin jos olisi kaksiosainen. Jos oikein hyvin piirrät niin sitten enemmänkin.
käsintehdystä kortista voi viitosen maksaa, jos se muuten on kiva. Minulle vaan henk koht tuo aihe ei nappaa yhtään. Kortissa pitää olla joku juju, hauskuutta tai erikoisuutta.
Mutta jos ap miettii noiden kaupallistamista, ilman muuta kannattaa printtauttaa noista parhaita ja tarjota niitä nippuina. Kuten huomaat, ihmiset eivät maksa käsin tehdystä ekstraa.
vaan, jos et ole kopioinut kuvia mistään! Tuo tyyli on nyt aika suosittu, saisit varmasti kortit myyntiin johonkin lahjatavara/sisustusliikkeeseenkin.
vaan vaikka "julisteita"? Tai jos perustaisit blogin esim johonkin vuodatukseen, johon laittaisit lisää infoa ja kuvia korteistasi? Siellä vois pyöriä mahdollisia kiinnostuneita ja ainakin samanhenkisiä :)
harmi, että valokuva vähän latistaa noita värejä.
Ja joo en ole mikään piirtäjä, mutta tällaisia nyt vain teen. Tiedän ihmisiä jotka tekevät 3d kortteja ja myyvät kirppiksellä 3,5€ hinnalla ja kaupaksi menevät...
Kiitos mielipitestä!
http://aijaa.com/v.php?i=005057651900.jpg
ap
aloittamassa omaa blogia. Maatuska syntyy osin kopioimalla tiettyjä piirteitä ja kuvia, mutta jokainen niistä on oma yksilö.
Ja tiedän ettein itsekään maksaisi 8€ kuvasta :)
ap
aivan ihana tuo maatuska!!
kyllä mä tuosta voisin 7-8 euroa maksaa aivan hyvin!
täytyy ihailla ihmistä kuka osaa piirtää!
aloittamassa omaa blogia. Maatuska syntyy osin kopioimalla tiettyjä piirteitä ja kuvia, mutta jokainen niistä on oma yksilö. Ja tiedän ettein itsekään maksaisi 8€ kuvasta :) ap
kirjotin juuri voivani maksaa 7-8 euroa,ennen kuin luin tekstisi.eli kylläpä löytyy ihmisiä,ketkä voisivat maksaa!
musta nuo on hyvin persoonallisia,ja erikoisia,eipä ole ennen tullut vastaan maatuska korttia!
eli minä ainakin kannustan!
hitto kun tänään ei toimi mikään :/
ap