Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ketään ällötä paneminen?

Vierailija
08.03.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko onneksi nykyisin älyää olla vonkaamatta tuolloin.

Vierailija
2/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yökkään kontallani sankkoon ja mies panee takaa, ainoa asento joka sopii meille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin hyvin elää ilman sitä, mutta mies ei voi. Yritän vaan olla ajattelematta sitä, miten kummallista ja ällöä se on ja antaa tilanteen viedä mennessään, ja aika hyvin se jo onnistuu - pystyn jopa nauttimaan siitä sen hetken, kun saan täysin suljettua ajatukseni pois siitä, miten naurettavalta koko touhtu tuntuu...

Vierailija
4/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 10 min kohdalla yhdyntää alan voida pahoin.

Vierailija
5/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä rakastan naiskenteluu mun rakastajan kanssa ;)

Vierailija
6/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on niitä kausia että haluun ihan spontaanisti.oletan että oot nainen,ja minä myös siis.en tiedä mistä ne ällötys kaudet,mitkä voi kestää monta viikkoa,johtuu..ja mua v..uttaa ne,mä haluisin haluta mut kun ei.toivoisin et oisin mies,tän asian suhteen,olis seksi niin yksinkertasta.kai se on osalle naisiakin,mut mulle ei.tosi monimutkanen juttu ja vaatii mielettömän keskittymisen.siks mä en oikein tykkää koko touhusta.

Vierailija
7/16 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei enää ole äijääkään, joten pääsen pälkähästä.

Vierailija
8/16 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin ällöttää paneminen silloin kun kohteena on kylmähoro joka ei muka tykkää panemisesta. Mieluummin vetää käteenki sit.

Vierailija
9/16 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä eroon pääse vonkaamisesta, vaikka ukko on jo exä.

Vierailija
10/16 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa paskaa joka kerta ja sitten vielä mies valittaa kaiken lisäksi kuinka on tylsää/liian harvoin ja mitälie. Sen mielestä siis on mukavaa painaa muita reikiä, ja en viitti sille antaa pyllyä kun sitten se vuotaa verta seuraavat kolme päivää enkä kauheesti innostu suustakaan koska silloin se vaan makaa selällään ja odottaa milloin tulee. Muuttenkin aina tykkää just makoilla vaan selällään ja antaa mun tehdä kaikki hommat. En todellakaan saa siitä enää vuosien jälkeen yhtään mitään ja nyt sitten pannaankin harvakseltaan. Sopii mulle. Voisin olla ihan ilmankin.

Vierailija
11/16 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on niitä kausia että haluun ihan spontaanisti.oletan että oot nainen,ja minä myös siis.en tiedä mistä ne ällötys kaudet,mitkä voi kestää monta viikkoa,johtuu..ja mua v..uttaa ne,mä haluisin haluta mut kun ei.toivoisin et oisin mies,tän asian suhteen,olis seksi niin yksinkertasta.kai se on osalle naisiakin,mut mulle ei.tosi monimutkanen juttu ja vaatii mielettömän keskittymisen.siks mä en oikein tykkää koko touhusta.

Vierailija
12/16 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo , miestä voi kyrsiä parisuhde,siinä misssä naistakin,haukkuminen, kelpaamattomuus ,umuotoseikat pistävät kovaltakin ukolta lavan jäähän.

Vierailija
13/16 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rakastelusta mieheni kanssa ja harrastamme sitä USEIN. Yhdessä oltu puoli vuosikymmentä ja lapsiakin on jo perheessä, eikä seksi siihen loppunut!

Vierailija
14/16 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rakastelusta mieheni kanssa ja harrastamme sitä USEIN. Yhdessä oltu puoli vuosikymmentä ja lapsiakin on jo perheessä, eikä seksi siihen loppunut!

=D Tuohan on niin lyhyt aika, että ei pidä vielä kyllästyäkään.

Vierailija
15/16 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosin olen siihen liian väsynyt enkä jaksa niin innostua mutta eipä vielä koskaan ole ällöttänyt. Mulla kai sit aika vahva libido?

Vierailija
16/16 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tee mieli, ovulaation aikaan panettaa!!! Mä luulisin, että aika luonnonmukainen kuvio ja itse hyväksyn tämän. Mies ei vielä pysty olemaan kahta viikkoa ilman, joten suostun seksiin vaikka en yhtään sitä halua.