Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on paha olla ja katselen puhelinta.

Vierailija
08.03.2011 |

Ei yhtään numeroa, johon voisin soittaa. Skrollaan puhelinluetteloa, koostuu lähinnä kavereista, sukulaisia ei ole, uskottuja ei tietenkään senkään vertaa. Kavereista kukaan ei ole sellainen, jolle kehtaisin tai voisin olostani puhua. Ymmärtäjiä on harvassa. Varaisinko ajan psykiatrille, olisiko siinä ratkaisu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."

Joh. 8:12

hihhulihan se havaitsi äkkiä uhrinsa.

Uskontoahan onkin kätevä tuputtaa masentuneelle -saadaan kätevästi uusi jäsen lahkoon...

Halveksittavaa touhua.

Vierailija
2/6 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."

hihhulihan se havaitsi äkkiä uhrinsa.

Uskontoahan onkin kätevä tuputtaa masentuneelle -saadaan kätevästi uusi jäsen lahkoon...

Halveksittavaa touhua.

"Ihminen ei luonnostaan ota vastaan Jumalan Hengen puhetta, sillä se on hänen mielestään hulluutta. Hän ei pysty tajuamaan sitä, koska sitä on tutkittava Hengen avulla. Hengellinen ihminen sen sijaan pystyy tutkimaan kaikkea, mutta häntä itseään ei kukaan voi tutkia."

1.Kor.2:14-15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/6 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kuitenkin apu on lähempänä kuin uskookaan tai huomaa.

se voi olla naapuri..ensin jutellaan niitä näitä, kohat jo ollaan kahvipöydässä ja aiheet on vakavampia.

Vierailija
5/6 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aiheeseen on nykyään auttava puhelin. Etsi omasi ja soita sinne.

Kavereita onnmonenlaisia, joidenkin kanssa höpötellään vaan pinnalisesti, joidenkin kanssa voi jutella vakavemmistakinbasioista. Joskus voit yllättyä kun joku pinnalinen kaverisuhde voi syventyä, jos uskallat ottaa sen riskin.

psykiatri onnkans hyvä vaihtoehto, ja kirkon diakoninkin kanssa voi käydä juttelemassa.

Vierailija
6/6 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paha olla että tuntuu että räjähtää.. Itse olen pilanut kaiken, ja ne harvat ihmissuhteet mitä enään jäljellä on, ovat vain pinnallisia työ/harraste tuttavia. Anteeksi.