Mitä sellaista sinulla on käsilaukussa mitä muilla ei ehkä ole?
Kommentit (130)
ketjussa ei ole ainakaan tullut vastaan Moleskine-muistikirjaa. No, sellainen on. Samoin on kangasnenäliinoja, aika harva niitä kai nykyään käyttää? Mulla on myös mukana puunpala, jonka korppi lahjoitti mulle eläintarhassa.
Olemmekohan sukulaissieluja, 81? :)
Sokerimittari, insuliinikynä ja neuloja.
Lisäksi laukun pohjilla on suuri määrä käytettyjä elektrodeja, joita en jaksa laittaa erikseen roskiin. Siripiripötkylä on myäs aina, ehjänä tai hajonneena ;)
pötkylät hajoavat kassin pohjalle!!
vaaleanpunaisia postit-lappuja.
hammasharja ja pitoteipin ohjeet.
ketjussa ei ole ainakaan tullut vastaan Moleskine-muistikirjaa. No, sellainen on. Samoin on kangasnenäliinoja, aika harva niitä kai nykyään käyttää? Mulla on myös mukana puunpala, jonka korppi lahjoitti mulle eläintarhassa.
Se on graduvihko, johon kirjaan ideoita aina, kun niitä tulee mieleen.
Kellään muulla ei tainnut olla äänirautaa?
Mulla on aina semmonenkin. Sekä muutamien bussilinjojen myös.
koskaan ei tiedä, milloin on hätä kädessä....
Toinen on väsännyt puisen avaimenperän missä lukee äiti rakas ja toinen maalannut pikkuisen kiven missä lukee onnea äidille. Ne kulkee aina mun mukana laukusta toiseen.
Kynsilakkaa, Sydämenmuotoinen muistilappuvihko, matkakortti, liikaa kuitteja, puuteri, sytkäreitä, leffalippu, tamponeja, valkoinen pupusorminukke (kyllä, se on minun), kolikoita, hajuvesi, sormikkaat ja muistitikku.
Ja tietysti lisäksi lompakko, puhelin ja avaimet.
ihana ketju, täytyy näyttää miehelle, joka AINA valittaa, kun kassissani ja lompakossa on kaikenlaista sälää...
pikkuhousuja
nenäliinoja
kuitteja
hiuspinnejä
allergialääkkeitä
että tuo lampaan emätinlusikka on sellainen, jota ei taatusti keneltäkään muulta käsilaukusta löydy =)
nimittäin lompakko, avaimet, kortit ja rahat kulkee meikkipussin sivutaskussa... turvallista ja helppoa laukkua vaihtaessa
likaiset sukat ja liikuntalippuja.
jolla leimaan kirjoittamani reseptit. Olen siis lääkäri, enkä jätä leimaa työpaikalle - aina siis käsilaukussa.
Geishakuulien säilytyspussi, tällä hetkellä tyhjä koska kuulat käytössä. Myös liukuvoide löytyy.
Minikompassi myös sellainen jota en usko monellakaan olevan..
kastanja ja keltainen muovikirahvi.