Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v kriisi!

Vierailija
08.03.2011 |

Siis ihan kauheeta, olen kateellinen nuoremmille opiskeijoille,työskentelen heidän esimiehenään.

Niin paljon minua lahjakkaampia ym.

Olen kärsinyt masennuksesta kun kuulin että isäni olisi halunnut kuultuaan minun tulosta tehdä abortin etten olisi syntynyt ollenkaan.Nykyään ollaan hyvää pataa.Tässä perinnön toivossa muutin lähemmäs vanhempia.Miehelläkin velkoja!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaan miten kamalaa elämä oli nuorena, epävarmuutta, ahdistusta valinnoista jne.

Sinä voit hyvillä mielin istua alas ja ottaa vähän suklaata ja nauraa sille että säilyit kuitenkin hengissä.

Vierailija
2/3 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kauheeta, olen kateellinen nuoremmille opiskeijoille,työskentelen heidän esimiehenään.

Niin paljon minua lahjakkaampia ym.

Olen kärsinyt masennuksesta kun kuulin että isäni olisi halunnut kuultuaan minun tulosta tehdä abortin etten olisi syntynyt ollenkaan.Nykyään ollaan hyvää pataa.Tässä perinnön toivossa muutin lähemmäs vanhempia.Miehelläkin velkoja!

Sullahan on siihen esimiehenä oikeus ja suorastaan velvollisuus, sillä palstan mukaan vaihdevuosikurppanat ovat työpaikojen syöpiä jotka pitäisi pistää pakkoeläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi