Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko koskaan voittanut nettikilpailuissa?

Vierailija
08.03.2011 |

Mikä kilpailu/palkinto?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/Peemies  Tykkäämällä saa aina tiedon uusista skaboista ja tuntuu tulevan uusia joka päivä. Itsellä tullut lähinnä leffalippuja sekä joitakin ihonhoitotuotepaketteja ja kosmetiikkaa. Vip-liput voitin pikkujoulukonserttiin ruokineen päivineen

Vierailija
2/19 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvalippuja ja lastenvaatteita olen voittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/19 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut joitakin matkapalkinto, lähes joka vuosi. Tänä vuonna ei kuitenkaan vielä ole tullut mitään ihmeellisiä voittoja, jotain pieniä muutaman kympin arvoisia palkintoja vaan.

Tässä yksi bongaamani Facebook-sivu, josta löytyy joka päivä uusi kilpailu:

https://www.facebook.com/paivankilpailu?fref=ts

Vierailija
5/19 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, arviolta 200-300 kertaa. Enkä luettele palkintoja. Kaikkea mahdollista messu- ja leffalipuista n. 2000€ luxus-tuotteeseen. Viime viikolla tuli joku lastenkirja.

Vierailija
6/19 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen useiden vuosien ajan osallistunut netissä cosmon, vauvan, kaksplussan, muutamien sporttilehtien.. arvontoihin/kilpailuihin. Väh. viikottain osallistun useisiin nettiarvontoihin. Ei voittoa. Koskaan. V*tuttaa. Mutta nykyään osallistun ihan uteliaisuudesta, että KUINKA KAUAN pystyn olla voittamatta.

Vierailija
7/19 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kaksi lippua Kerro kerro kuvastin elokuvaan. En kuitenkaan päässyt katsomaan sitä. Kilpailu taisi olla Demin tai MissMix:in sivulla.

Vierailija
8/19 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tuli sähköpostiin ja matkapuhelimeeni viesti, että olen voittanut miljoonan. Lähdin tarkistamaan asiaa ja selvisi, että voittajia oli useita, mutta päättelin viestit kuitenkin olevan huijausta. Jollekin internetsivustolle löysin tien, mutta ei siellä mitään voiton lunastus mahdollisuuksia näyttänyt olevan ja monet voittonsa perään huhuilivat. :(

Vierailija
9/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voitin keittokirjan!

Siihen aikaan oli vielä joku nettikilpailut- tmv sivusto voimissaan ja osallistuin varmaan sataan kilpailuun samalta istumalta :)

Ja siis yhdestä voitin.

10/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaan nettikilpailut-sivustoon näpyttelin ehkä 100 osallistumisilmoitusta. Muuta en ole muistaakseni koskaan voittanut.

Vierailija
11/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpailussa silityskeskuksen =)

Ja monet kerrat olen voittanut t-paitoja, lippiksiä tms sälää.

Vierailija
12/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kirjoja, elokuvalippuja, DVD:itä, kellon, kosmetiikkaa, ihonhoitotuotteita jne.

Vierailija
13/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffalipuista vaatteisiin, isoimmat voitot olleet rannekello miehelle ja itselle kamera

Vierailija
14/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin matkan jossain pesuainekilpailussa

Vierailija
15/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan puhelinmyyjät lähestyy kilpailuun osallistumisen perusteella

Vierailija
16/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkamessuille ja lapsimessuille. Kummatkin tuli tarpeeseen. Ilman ilmaisia lippuja ei oltais menty.

Vierailija
17/19 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. viime tai sitä edelliskesänä YleX:n nettikilpailusta liput Ilosaarirockiin.

Vierailija
18/19 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kesällä voitin skootterin yhdestä kilpailusta! Kolme pienempääkin palkintoa on tullut jo tänä vuonna voitettua. Osallistun kilpailuihin aika usein, joten aina välillä voittojakin tulee. Katson yleensä uusimmat kilpailut täältä --> http://www.riemuvoitto.com/

Vierailija
19/19 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voicen musa tapahtumaan helsinkiin 2 lippua muutama vuosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme