Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Realismia 40-kymppiset

Vierailija
08.03.2011 |

Viime aikoina on tullut vietettyä vähän menevämpää elämää ja on todella huvittanut sellainen asia mikä on oikein silmiinpistävä kun tuolla ravintoloissa pyörii.

Noin 40-naiset kuvittelevat pienessä hiprakassa olevansa jotain seksin ylipapittaria=) Ihan kiva tietysti jos tuossa iässä osaa jo itse nauttia ja ei ujostele kuten nuorempana, mutta vähän realismia kuitenkin.

Tosiasia on, että tuo käyttäytyminen lähinnä huvittaa miehiä, ei todellakaan kiihota ja ymmärrätte varmaan, että kyllä miehet mieluummin panisivat nuoria naisia, vaikka olisittekin niin kovin itsevarmoja, tosiaan tuolloin pienessä hiprakassa. No en halua ketään loukata, itse pidän kyllä kaikenikäisistä naisista, mutta joku raja pitäisi olla itsepetoksessakin.

Vastatkaa erityisesti muut miehet. No miksei naisetkin, kertokaa miksi käyttäydytte tuolla tavoin kun ikää tulee vähän lisää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri nelikymppisenä? Hieman kärjistäen, nelikymppiset naiset käyttäytyvät hieman kuten parikymppiset miehet..

Vierailija
22/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut ja varma itsestään oikealla tavalla. Se ei näy bimbomaisena kikatteluna, miesten pälyilynä tai iskuyrityksinä, vaan nainen on tavallaan huomaamaton ja tulee siksi huomatuksi.

Seuraani hakeutuu miehiä 20v iästä ylöspäin, on sellaista hauskaa jutustelua ja muuta en kaipaakaan.

Varattu olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40-naiset kuvittelevat pienessä hiprakassa olevansa jotain seksin ylipapittaria=) Tosiasia on, että tuo käyttäytyminen lähinnä huvittaa miehiä, ei todellakaan kiihota ja ymmärrätte varmaan, että kyllä miehet mieluummin panisivat nuoria naisia

Sitten tällaiset miehet varmaan voi mennä niihin baareihin, missä nuoremmat pyörii. Jos miehiä ei ne nelikymppiset naiset kerran kiinnosta, niin mitähän ne sitten tekee siellä samassa baarissa??? Ne parikymppiset ja nelikymppiset kun käy eri baareissa. Eli kiinnostaisko ne nelikymppiset naiset niitä nelikymppisiä miehiä kuiteskin?

Ani harva parikymppinen nainen on kiinnostunut nelikymppisistä miehistä, joten ihan sama, vaikka ne miehet olisi kuinka kuolaamassa parikymppisten perään, eivät niiltä saa kuitenkaan.

Vierailija
24/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40-naiset kuvittelevat pienessä hiprakassa olevansa jotain seksin ylipapittaria=) Tosiasia on, että tuo käyttäytyminen lähinnä huvittaa miehiä, ei todellakaan kiihota ja ymmärrätte varmaan, että kyllä miehet mieluummin panisivat nuoria naisia

Sitten tällaiset miehet varmaan voi mennä niihin baareihin, missä nuoremmat pyörii. Jos miehiä ei ne nelikymppiset naiset kerran kiinnosta, niin mitähän ne sitten tekee siellä samassa baarissa??? Ne parikymppiset ja nelikymppiset kun käy eri baareissa. Eli kiinnostaisko ne nelikymppiset naiset niitä nelikymppisiä miehiä kuiteskin?

Ani harva parikymppinen nainen on kiinnostunut nelikymppisistä miehistä, joten ihan sama, vaikka ne miehet olisi kuinka kuolaamassa parikymppisten perään, eivät niiltä saa kuitenkaan.

Tässä sijaitsee pieni paradoksi. Olen 40v mies ja kun menen 20v baariin, niin kaikki olettaa, että olen siellä pelkkien nuorien Pirkkojen perässä, mikä sinänsä pitääkin paikkansa, eikä se ole mitenkään soveliasta. Toisaalta eräs vanha 40v sinkku tuttuni esitelmöi minulle siitä, että miten helppoa on 20v paikasta iskeä nuoria tyttöjä ja todistettavasti, ei hänellä ollut tytöistä pulaa, mutta ehkä kokemus oli hionut iskurepliikit niin sopiviksi, että homma sujui? Oikeastaan 40v kaverin ehkä kannattaisikin panostaa kaikkiin muihin paikkoihin kuin baareihin, joissa voi tutustua aivan kuin puoli vahingossa.

20v baareissa on vielä se ongelma, että siellä on oikeasti elämän kumppaniaan hakevia tyttöjä. Nyt jos ytitän iskeä paria tälläistä, niin siinä baarissa olen sen jälkeen vanha perverssi. Olet oikeassa, 40v miehet ja naiset käyvät samoissa baareissa siksi, että siellä kaikki tietää mistä on oikein kyse.

Eihän kauneus ole loppujen lopuksi iästä kiinni, vaan monet 40v itsestään huolta pitäneet aikuiset naiset ovat huippukauniita, joita parit rypyt vaan kaunistaa.