Outo kina miehen kanssa liittyen matkaan hänen sukulaisten luo
Sanoin että haluan olla yhtenä iltana rauhassa jossain hiljaisessa paikassa.
Mieheni sanoi ettei minulla ole siellä sellaista mahdollisuutta,koska ihmisiä on jokapaikassa.
Sanoin että haluan olla rauhassa ja rukoilla ja lukea Raamattua yhtenä iltana ( 15 min), koska silloi reissun aikana sattuu olemaan minulle rakkaan ihmisen kuolinpäivä ja haluaisin muistaa häntä sillä tavalla,niinkuin aina näinä vuosina tehnyt.
Kommentit (11)
..pakkohan sun, aikuisen ihmisen, ei kai ole jollekin sukulaisvierailulle lähteä?
lukittaudu vaikka vartiksi vessaan. Tuskin sinne sentään mukaan tunkevat. On kyllä outo paikka, kun ei edes varttia saa rauhaa. Yövyttekö paikassa? Eukö teillä ole mitään nukkumasoppea tms?
toki Raamatun kanssa lenkkeily saattaat näyttää erikoiselta, mutta jos vaikka vain uusi testamentti riittää, niin sehän menee taskuun.
Tai kai teillä on oma nukkumasoppi ainakin? Kai illalla ennen nukkumaan menoa tuon rukoilun, ajattelun ja lukemisen voi hoitaa..?
Tai ehkä saunassa..?
ei kai tuommoista hetkeä tartte "suunnitella", en ymmärrä oikein. Lähdette reissuun, ja sä otat omaa aikaa kun siltä tuntuu, ei kai siitä tartte niin suurta numeroa tehdä...
me olemme viikon reissussa, etelä-Englannissa, hänen veljensä asuu siellä. En ole itse ikinä ennen käynyt siellä ja matka kyllä muuten kiinnostaisi.
Mieheni kai häpeää minun Raamatun lukujuttujani.
ap.
Kun tuntuu, että tarvitset sitä omaa aikaa, vetäydyt vaan sinne nukkumapaikkaasi. Jos se nukkumapaikka on keskellä olohuonetta, niin tosiaan on vessat ja kylppärit keksitty tai painut ulos "lenkille", menet kahvilaan ja vietät rauhaisan hetkesi siellä. Ei kai kaiken tarvitse ympärillä olla hiljaa, riittää, että oma mielesi on rauhallinen.
En näe tuossa ongelmaa, en todellakaan.
niin turhapa tuosta on ottaa stressiä, helppo pikku juttu jonka voi hoitaa huomaamattomasti.
Häippäsen paikalta huomaamattomasti ja otan mukaan pikku laukkuun printtaamani Raamatun paikat jotka aion lukea.
ap.
ja otat raamatun mukaan vessaan,luet sielä rauhassa ja jos miehes hätyttää sanot että sulla paskatauti iski,saat paskantaa rauhassa.
perua koko matka, sanoin että tehdään sitten niin koska vaikuttaa ettei minulla ole siellä muutenkaan mitään rauhaa tai yksityisyyttä..
ap.