No niin. Sukulaismies osti 2,5-vuotiaalle pojallemme Harley Davidson -takin.
Kommentit (12)
Jos minun pitäisi laittaa se pojalle, niin yhdistäisin sen sellaisiin vaatteisiin, joissa näyttää mahdollisimman vähän kovikselta. Vaikka punaiseen pipoon ja muutenkin kivoihin vaatteisiin. Kai tuo voisi silloin olla ihan hauskakin.
kehtaa! Junteista juntein vaateparsi! Nolo.
ei pientä poikaa tee nolon näköiseksi mikään takki, mutta kaltaisesi arvostelijat sitävastoin ovat TODELLA noloja.
kun meillä sattuu olemaan muutama ihan sellainen HD moottoripyöräkin :DDD
p.s. sä olet säälittävä
Olet ilmeisesti snobi, siis sellainen joka ostaa yber rumia ticketin haalareita siksi, kun ne ovat muotia.
Tiesitkö, että tuollainen HD-takki maksaa enemmän kuin se sinun lapsesi "merkkihaalari"?
HD:n vaatteet ovat hyvälaatuisia ja kalliita. Ja suurinosa vieläpä tosi hyvän näköisiäkin.
Ja todellakin kehtaa käyttää, miksei kahtaisi.
Ja vielä kysyisin ap:lta, miksi ihmeessä vaivaat päätäsi sillä mitä muut ihmiset ajattelevat.
Elämäsi on paljon helpompaa kun teet niinkuin itse tykkäät ja lopetat sen miettimisen muiden mielipiteistä.
mieleen erilaiset moottoripyöräjengit, niin ihan tavallisilla ihmisillä on harrikoita, maksavat usein enemmän kun tavallinen henkiöäauto. Ja myös ko. merkin vaatteet kalliita(ei sillä että sillä olisi merkitystä, mutta jos jollekin on niin eivät todellakaan ole mitään edullisia vaatteita).
Joten kehtaisin käyttää, toki kaikelle on aikansa ja paikkansa, eli takki tilanteen mukaan, en juhliin laittaisi jne. :)
Ja vielä kysyisin ap:lta, miksi ihmeessä vaivaat päätäsi sillä mitä muut ihmiset ajattelevat.
Elämäsi on paljon helpompaa kun teet niinkuin itse tykkäät ja lopetat sen miettimisen muiden mielipiteistä.
Yleensä en välitä muiden mielipiteistä, mutta tuo takki vähän yllätti. Siis varmasti tosi kallis takki, ja onhan se laadukkaan oloinen, ei siinä mitään.
ap
Minä ottaisin ilomielin moisen takin meidän nelivuotiaalle =)