Mitä mieltä olet tuosta Vauva-lehden kannessa olevasta naikkosesta?
Kommentit (18)
Aika ikäväsävyinen termi...
Tuo nainen kyllä näyttää ihan kauniilta.
Ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.
itse kansikuvan malliko se siellä kalastelee kehuja omasta kuvastaan?
Muuten olen sitä mieltä että henkilö joka kutsuu toista naista "naikkoseksi" on moukka.
Ennemmin tulee mieleen, että ap on itse kuvan nainen ja hakee provosoivalla aloituksella kommentteja ulkonäöstään.
itse kansikuvan malliko se siellä kalastelee kehuja omasta kuvastaan?
Oli kysyjä kansikuvan nainen tai ei, niin sanon mielipiteeni suoraan.
Hän on kaunis ja seksikäs. Ja sopusuhtaisen kokoinenkin.
WAU
Täällä vastaa,että kuvan nainen on ystävällisen jä äidillisen näköinen odottaja.
Ennemmin tulee mieleen, että ap on itse kuvan nainen ja hakee provosoivalla aloituksella kommentteja ulkonäöstään.
ei kukaan muu tekisi tällaista aloitusta kuin tuossa kuvassa esiintyvä mamma.
Ap on kateellinen työkaveri, riitaantunut käly, kuvan naisen miehen rakastajatar, kuvan nainen on ap:n miehen rakastajatar, tai vaikkapa kaupan kassa jolle kuvan nainen puhuu töykeästi. Tai se naapuri jolle kuvan nainen antaa armollisia lastenkasvatusohjeita.
Ap on kateellinen työkaveri, riitaantunut käly, kuvan naisen miehen rakastajatar, kuvan nainen on ap:n miehen rakastajatar, tai vaikkapa kaupan kassa jolle kuvan nainen puhuu töykeästi. Tai se naapuri jolle kuvan nainen antaa armollisia lastenkasvatusohjeita.
näinkin. Joka tapauksessa aloitus on tosi outo, tuossa kuvan naisessa ei nimittäin yksinkertaisesti ole mitään hirveetä.
ja ne vauvatki on aina ihan rumia.
Onneksi Timo Soini on komea ? niin raamikas ja persoonallisen näköinen mies.
täällä pyydetä arvioita ja samalla haukutaan pieniä lapsia mitä hirveimmillä tavoilla. En tosin ymmärrä niidenkään aloitusten ajatusta, mutta samalla tavallahan aikuisesta ihmisestä voi mielipiteen kysyä, jos kerran pienestä lapsestakin. Ja minusta kansikuvassa on kaunis, nuori nainen. Näyttää onnelliselta odottajalta.
just sen takia että toi kansikuva pitää joka ikinen kerta haukkua pystyyn.
AP voisitko paljastaa mitä sun mielessä liikkui aloitushetkellä ?
En kiinnittänyt erityistä huomiota. Raskaana näyttää olevan.
Mikä tekee hänestä hirveän?
minusta hieman viime kesän Maajusseissa ollutta Teaa.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/rekry.shtml/maajussille_morsian?922839
On se kumma, miksi joidenkin pitää aina haukkua toisia.