Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jahas, +10 kg teki minusta epäkiinnostavan ihmisen...

Vierailija
07.03.2011 |

Pari vuotta sitten olin eräässä työpaikassa, jossa eräs työkaverini ihastui minuun. Oli kauheasti haluamassa seurustelemaan kanssani ja käytiinkin yksillä treffeillä. Vaihdoin sitten kuitenkin työpaikkaa ja muutin toiselle puolelle Suomea. Ollaan pidetty yhteyttä tämä pari vuotta kuitenkin, soiteltu silloin tällöin jne. nähty ei kuitenkaan oltu tällä välillä.

Mies oli ihan innoissaan, kun kerroin että muutan takaisin. Hehkutti kuinka meistä voisi nyt tulla pari, kun olen kaikkea mitä hän on halunnut "keskustelukykyinen, fiksu, menestynyt, hyväsydäminen ja empaattinen" (nämä olivat miehen omia sanoja, joilla mua kehui)

Nyt sitten käytiin treffeillä.

Olen lihonut näiden parin vuoden aikana noin 10 kiloa, mutta edelleen muuten samannäköinen, samantyylinen, ja mielestäni edelleen vähintäänkin yhtäpaljon keskustelykykyinen, menestynyt, fiksu yms. kuin pari vuotta sittenkin.

Kummasti vaan miehen ilme venähti, kun näki minut. Ja sitten melko pian sopertelikin jotain että hänellä ei nyt oikeastaan ole kovin hyvä elämäntilanne seurustelun kannalta, että oli kiva nähdä ja hyvää jatkoa.

Joo-o. Mutta siis kymmenen kiloa! Ei se ole edes hirveä määrä, näytti olevan kynnyskysymys kuitenkin tälle miehelle. No, toisaalta hyvä että tuli nyt ilmi, eikä niin että oltaisiin seurusteltu ja sitten olisin lihonut.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas läskit kirjotteloo, voi voi kuinka epäterveellistä se sellanen laihuus on.

Ja sitten kohta ilmestyy taas vakiot eli Mxx nimimerkit (M ja ikä) kertomaan kuin läskit on kivoja ja "pitää olla mistä puristaa" ja 160-170cm mammat kattelee 60-70 kiloisia ruhojaan peilista ja aattelee, voi kun oon seksikäs kun se M25 nimimerkki taas kirjotti kuinka pullukat on ihania.

Sitten kun mennään pois tältä palstalta niin tämän Henna Kalinaisen esimerkkikuvan mukaan kaikki oikeesti tykkääkin tosta laihemmasta versiosta:

<a href="http://kotisivukone.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuutos.jpg" alt="http://kotisivukone.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuutos.jpg">http://kotisivukone.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuutos.jpg…;

Ja juu odotan jo innolla ylipainoisten mammojen viestejä tähän vastaukseksi. "voi yäk ompa epäterveen laiha toi toinen kuva" jne.

Vierailija
22/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hoikka tyttömäinen vartalo on ehkä seksikkäintä mitä miehet tietävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoit siis normaalipainoisesta ylipainoiseksi. Sori nyt, mutta kyllä se näkyy, vaikket sitä itse peilikuvastasi huomaakaan. Peilikuvahan tunnetusti valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

Et maininnut, olitko itse ihastunut tähän mieheen, puhuit vain miehen ihastuksesta sinuun.

Vierailija
24/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas läskit kirjotteloo, voi voi kuinka epäterveellistä se sellanen laihuus on.

Ja sitten kohta ilmestyy taas vakiot eli Mxx nimimerkit (M ja ikä) kertomaan kuin läskit on kivoja ja "pitää olla mistä puristaa" ja 160-170cm mammat kattelee 60-70 kiloisia ruhojaan peilista ja aattelee, voi kun oon seksikäs kun se M25 nimimerkki taas kirjotti kuinka pullukat on ihania.

Sitten kun mennään pois tältä palstalta niin tämän Henna Kalinaisen esimerkkikuvan mukaan kaikki oikeesti tykkääkin tosta laihemmasta versiosta:

<a href="http://kotisivukone.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuutos.jpg" alt="http://kotisivukone.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuutos.jpg">http://kotisivukone.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuutos.jpg…;

Ja juu odotan jo innolla ylipainoisten mammojen viestejä tähän vastaukseksi. "voi yäk ompa epäterveen laiha toi toinen kuva" jne.

Vierailija
25/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoit siis normaalipainoisesta ylipainoiseksi. Sori nyt, mutta kyllä se näkyy, vaikket sitä itse peilikuvastasi huomaakaan. Peilikuvahan tunnetusti valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

Et maininnut, olitko itse ihastunut tähän mieheen, puhuit vain miehen ihastuksesta sinuun.

mutta pointtini oli, että kymmenen kiloa ei kuitenkaan tee minusta täysin erinäköistä ja varsinkaan täysin eri ihmistä! Jos huomasitte aloituksestani, kerroin mitä mies minussa kehui; kaikkea muuta paitsi ulkonäköä. Ja sitten se ulkonäkö (10 kg lihominen) vei kiinnostuksen! Sitä ihmettelin.

ap

Vierailija
26/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä menettänyt mitään, jos ukon mielenkiinto tuohon 10 kiloon loppui. Silloin taisikin ihastua pelkästään ulkokuoreesi, vaikka muuta väitti.

Vierailija
28/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole stressaantuneempi, siirryin vain on parissa vuodessa kertynyt plus 10kg, niin alkaisin itsekkin miettiä että mitä on tapahtunut? Jos sun persoonakin on tätä myötä muuttunut jotenkin erilaiseksi ettet sitä itse välttämättä huomaa?

Esimerkiksi oletko stressaantuneemman oloinen yms? Kyllä tuollaiset seikat ovat enemmän pois luotaan työntäviä. Kokonaisuus varmasti ratkaisi tässä asiassa ja ehkä mies ei halua mukaan tällaiseen juttuun?

pariksi vuodeksi sellaisiin työtehtäviin, että tein töitä niin paljon, että liikunta jäi. Ja uudella paikkakunnalla en edes tullut tutustuneeksi sillä tavoin sen paikkakunnan liikuntamahdollisuuksiin. Ja sitten lihoin sen 10 kg parissa vuodessa. Nyt olen taas alkanut liikkumaan, ja todennäköisesti kilot lähtevät kyllä.

ap

Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. Jos miehestä ei kuulu mitään niin oli kyllä melko pelkuri :/ toivottavasti sitä ottaa sitten päähän, kun näkee sut parempi kuntosena paremman miehen seurassa =D jätä rannalle tommonen kaali =)

Sellainen hoikka tyttömäinen vartalo on ehkä seksikkäintä mitä miehet tietävät.

Tohon viimesimpään heittoon yllä...

On tosi HOT! (huomaa sarkasmi) http://thin-me.chapso.de/meine-ziele-s275436.html

Hitto mun bmi on laskenu yheksääntoista alkuraskaudessa ja oon kyllä semmonen sirkka, että hyi hitto!!!! Lihakset kuihtuu hemmettiin ja rasvaa ei ole kropassa paljoa! On viimesenpäälle sexikäs olo...mää näytän ihan 12-vuotiaalta!

Vierailija
29/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä menettänyt mitään, jos ukon mielenkiinto tuohon 10 kiloon loppui. Silloin taisikin ihastua pelkästään ulkokuoreesi, vaikka muuta väitti.

Minä rakastan vaimoani. Mutta jos tuo turpoaisi 10kiloa, niin kyllä sen sanoisin.

vai meinaatteko te pullukat todella, että ei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Niin että miehen pitää sietää millaista tahansa sotanorsua, jos naistaan rakastaa.

Vaikka se pulla ja suklaa olisikin niin hemmetin hyvää, että sitä pitää kokoajan puputtaa ja lenkillä käydessä hikoileekin inhottavasti, niin itse te olette kroppanne valinneet. Missä lie kunnossa on sydän ja verisuonetkin 165cm/70kg pullukalla...

Ja mitä tulee tuohon jonkun akan ennen-vs-jälkeen kuvaan, niin vaikka ei se mikään missi olekkaan ja pallotissit ei ole viehättäviä niin paljon terveemmän olonen se jälkeen kuva on.

Vierailija
30/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesten huomio on yltynyt selvästi ja naispuoliset kollegatkin sanovat minun "kaunistuneen" viimeaikoina. Olen silti normaalipainoinen, en mikään yltiömäinen fitnesstyp. Laihduin työstressin ja terveellisemmän ruokavalion avulla vahingossa - tarkoituksenani ei ollut laihtua vaan jaksaa paremmin.

Kyllä se kuitenkin näkyy se pienikin muutos painossa ja elintavoissa. Nainen kuin nainen helposti lössähtää pienenkin painonlisäyksen myötä koko kropasta ja erityisesti kasvoista, joten muutamakin kilo (saati kymmenen) kyllä näkyvät selvästi, jos paino on viimenäkemältä noussut. Efektiä korostaa, jos lihominen on sattunut tapaamiskertojen välillä.

Mutta jos se ihastus on pelkistä kiloista kiinni, niin turha jätkähän se oli. Siitä vaan kohti uusia urhoja ap!

Vierailija
31/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pidä läskiä seksikkäänä. Vaikka kuinka olisi kiva mies muuten. Kyllä suhteen alussa etenkin toivoisi olevan jonkinlaista fyysistäkin vetovoimaa.

Tällä palstalla tietenkin kaikki lihavat naiset ovat haluttavia "kurvikkaita" seksipetoja, joita kaikki miehet haluavat. ;)

Vierailija
32/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoitko ap miehelle mitään vai jäikö asia sikseen? Olitko muuttanut pukeutumistyyliä tai kampausta?

Vierailija
33/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen painanut alimmillani alle 50kg ja pahimmillani yli 115kg...mielenkiintoista tosiaan huomata miesten reaktiot:

~50kg: perään huutelua, kehumista, flaksi käy

~70kg: ilkeilyä painosta, haukkumista jne.

~90kg: alan muuttua näkymättömäksi ihmisille

~110kg: olen niin näkymätön, että silmiin ei katsota, vastataan ystävälliseenkin kysymyksiin tiuskimalla jne. Palvelua en saa ollenkaan.

Tästä voisi joku tehdä tutkimuksenkin.

Vierailija
34/34 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon pituisena lihot 10 kiloa, se varmasti näkyy ja selvästi.

Ehkä et vaan itse sitä ole huomannut kun kilot tulleet noin pikku hiljaa, mutta jos toinen ei ole sinua tuolla välillä nähnyt niin varmasti katsoo ihan eri tavalla.

Ja kun sanot, että mies oli sinusta kiinnostunut sisäisen puolen vuoksi... Se, että pitää itsestään huolta kertoo nimenomaan siitä sisäisestä puolesta eli on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan, harrastaa terveysliikuntaa, syö hyvin että jaksaa paremmin, on ylipäänsä aktiivinen asioissa jne. jne. Eli kyse ei ole pelkästään siitä ulkonäöstä vaan elämänasenteesta ylipäänsä.

Jos itse tapaisin jonkun tyypin parin vuoden tauon jälkeen ja se olisi antanut itsensä "plösähtää" niin varmaan itsekin miettisin, mikä mahtaa olla ns. vialla kun ei oma terveys enää kiinnosta samalla tavoin ja mitä tuossa välissä on mahtanut tapahtua.