Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä hysterisoin flunssatartunnoista keskimääräistä vähemmän, ja meillä myös sairastetaan harvoin!

Vierailija
07.03.2011 |

Tuttavapiiriä seurattuani olen tullut vähän siihen tulokseen, että mitä enemmän äiti yrittää suojella lapsiaan flunssatartunnalta, sitä enemmän lapset sairastavat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hysteerikot ovatkin pienten lasten kotiäitejä. Kun lapset tulevat päiväkoti- ja kouluikään, maailma avartuu tältä osin.

Vierailija
2/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti niitä tuppaa olemaan, että meni taas tilastot mutkalle, sori.

Ja kaksi pientä löytyy kotoa ja yksi isompikin :)

Mutta vatsatauteja hysterioin, niin että tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä meillä vasta onkin harvoin. :D

Meillä on 3 lasta, joista vanhin 9 v. Koko tänä aikana on ollut kova vatsatauti alle 5 kertaa. Kuumeista flunssaa on sentään pari-kolme kertaa vuodessa.

ap

Vierailija
4/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syy-seuraus-suhde voisi olla toisin päinkin? Meillä esikoinen ei sairastellut juuri koskaan-> en hysterisoinut. 5v nuorempi kuopus on aina sairas-> välttelen flunssaisia kaikin keinoin.

Vierailija
5/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on aina liikkeessä jossain eikä huvita vaan kotonakaan olla eikä muutenkaan kiinnosta hysterinen elämä.

Välillä meillä sairastetaan ja välillä ei. Tuurista se enemmän on kiinni.

Vierailija
6/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni tuo ap:n perheen sairastaminen ei ole edes vähäistä, eli vaikket hysterioi, niin näköjään sairastetaan silti teilläkin.

Toki perheen tavat vaikuttavat, mutta sairastumisalttius on myös henkilökohtaista.

Ollessamme pieniä/teini-ikäisiä, veljeni oli hyvin usein kipeä. Pienenä korvat kipuilivat, kitarisat leikattiin yms, oli jatkuvasti flunssassa myös teini-ikäisenä. Kun taas itse olin hyvin harvoin kipeä, en edes joka talvi ollut kipeä, eikä flunssassa aina tullut edes kuumetta tms.

Kuitenkin söimme samaa ruokaa, kävimme samat koulut, lähes samoissa harrastuksissa, ja äitimme ei todellakaan hysterioinut flunssia mitenkään.

Vierailija
7/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on siis per lapsi, jos yhteensä koko perheellä, niin sitten jo aika hyvin asiat.