Mulla ei ole yhtään kokemusta huumeista, muita?
Kommentit (14)
mihin menisin. Ehkä Stockmannin huumeosastolle: "Yksi huume, kiitos."
Olen kyllä nähnyt ihmisiä, joiden elämä on mennyt hirmuista alamäkeä erinäisten mömmöjen takia.
Ei minullakaan, edes pilvenpoltosta.
kaikenlaista käyttöä olen nähnyt ja mitään hyvää niistä ei ole seurannut :(
Lapsen kummi on huumekoukussa eikä siitä enää normaalia eläjää tule, surkeaa.
enkä kyllä tiedä mistä edes saisi.
nähnyt, kun entinen poikaystäväni poltti pilveä....Ja sen session jälkeen vielä vähemmän on tehnyt mieli kokeilla!
En tiedä, miltä erilaiset huumeet edes näyttävät. Telkkarisarjoista olen oppinut, että jotkut ovat jauheita ja jotkut näyttävät oreganolta..
En ole koskaan nähnyt huumeita, en nähnyt kenenkään käyttävän huumeita, en tiedä miten niitä edes käytetään, en tiedä mistä sellaisia edes saa.
Ja olen sentään 31v, helsinkiläinen ja asunut kantakaupungissa yli puolet elämästäni. Aina kuitenkin Helsingissä, jonka kaiken järjen mukaan pitäisi olla joku huumemekka Suomessa.
olisi edes kokemusta huumeista!
Ja minä olen Kontulasta kotoisin, ja vieläkin asun Itä-Helsingissä. Huumeet taitavat olla pikkukaupunkilaisten kamaa...
olisi edes kokemusta huumeista!
Ja minä olen Kontulasta kotoisin, ja vieläkin asun Itä-Helsingissä. Huumeet taitavat olla pikkukaupunkilaisten kamaa...
ulkomaillakin törmää huumehihhuleihin melko helposti jos osaa pitää silmänsä auki
nähnyt, kun entinen poikaystäväni poltti pilveä....Ja sen session jälkeen vielä vähemmän on tehnyt mieli kokeilla!
pakko myös kokemattomana kysyä, että mitä tilanteessa sitten tapahtui? millaiseksi exäsi muuttui?
tarjottu huumeita. Koskaan en siis ole käyttänyt huumeita.
Eräs tuntemani ikäiseni nainen kuoli toissa vuonna huumeiden yliannostukseen.
ulkomaillakaan minulle ei olla tultu myymään,mutta miehelle kyllä. Habitukseni lienee sellainen, etten ole kohderyhmää.
olisi edes kokemusta huumeista! Ja minä
olen Kontulasta kotoisin, ja vieläkin asun Itä-Helsingissä. Huumeet taitavat olla pikkukaupunkilaisten kamaa...ulkomaillakin törmää huumehihhuleihin melko helposti jos osaa pitää silmänsä auki
toivottavasti en näekään.