Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut nyt 5kg suht lyhyessä ajassa ja mies ei ole huomannut mitään : /

Vierailija
20.01.2011 |

Vielä olisi toiset 5kg jäljellä. Saapa nähdä tuleeko minkäänlaista palautetta sittenkään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa kun on tuon 83kg.

Eihän sulla ole vaan sama ongelma? ;-)

Vierailija
2/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkaa mies mitää huomaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaatteet ahdista. Jos palkintoa kaipaat, niin palkitse itse itsesi!

Vierailija
4/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehesi nää sitä vaakaa mutta näkee sinut päivittäin joten silmä tottuu... Jos miehesi olisi reisussa tuon laihdutusajan ja näkisi koko muutoksen kerrallla niin tuskinpa jäisi huomaamatta...

Vierailija
5/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän sitä kukaan huomaa. Mulla mies kyllä noteerasi viiden kilon pudotuksen, mutta olin hoikka jo muutenkin.

Vierailija
6/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon 5kg pudotus pitäisi näkyä selvästi, jos nyt ei 200kg paina.

Minä itse olen vasta aloittanut painonpudotuksen, nyt on tippunut 6kg. Housut on löysät pepusta ja vyötäröltä. Tuo on vasta turvotusta (nestettä) mikä on poistunut ja silloinhan sen pitäisi näkyä huomattavana muutoksena vyötäröllä. Tietysti jos on aina pitänyt pitkiä telttamaisia puseroita, ei muutos näy niin selvästi.

Vierailija
7/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse noin pienestä pudotuksesta.

Kaikki eivät kiinnitä painoon huomiota ja sehän on vain hyvä.

Jos olisi jotain huomauttanut olisit kenties loukkaantunut ja haukkunut miehesi että on pitänyt sinua läskinä tms.

Laihduttajalle ei osaa välttämättä kommentoida toivotulla tavalla ja siksi parempi vaieta vaikka huomaisikin painon laskeneen.

Vierailija
8/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten kun veljeni sanoi minulle että sinähän olet laihtunut, mieheni kommentoi myös.

Myöhemmin hän kertoi ettei ollut oikein tiennyt haluanko että hän sanoo jotain. Tietää että painoni on minulle arka paikka. Mutta oli siis huomannut, muttei raukka tiennyt mitä haluan hänen sanovan :)

Olisiko ap:n miehellä jotain saman suuntaisia ajatuksia...?

Vierailija
9/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet yleensäkkin aika varovasti kommentoivat naisten painon muutoksia. Etenkin kun se monelle naiselle on niin iso ja myös herkkä aihe.

Vierailija
10/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni laihdutti 10 kiloa, painonmuutos näkyi eniten mahassa ja takapuolessa. Miehenikin oli huomannut tämän, muttei kommentoinut mitenkään. Jälkeenpäin sanoi minulle että oli tiputtaa silmät päästään kun sisko oli niin paljon muuttunut, muttei ollut uskaltanut jos onkin arka paikka. Itse tiesin että siskoni ei olisi ottanut nokkiinsa, pikemminkin olisi ollut tyytyväinen kun joku muutoksen huomaa.

Mutta onpa tullut vastaan ihminen joka suuttui pahasti kun kehuin uutta ulkomuotoa. Kysyi että olenko aiemmin pitänyt häntä muodottomana plösönä.

Vierailija
11/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

94kg-->65kg

Ensin ostin 340€ huivin

Sitten 470€ laukun

Nyt viimeisen kerran 1620€ laukun

Nyt on 5 kiloa seuraavaan etappiin, eli täytynee keksiä jotain kivaa...henkilökohtaista! :)

Vierailija
12/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies ole sanonut mitään.

Vierailija
13/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) naisetkin kommentoivat siinä vaiheessa kun on lähtenyt jotain tyyliin 20 kiloa pois. Kieltämättä silloin niitä kommentteja tuli jo joka suunnasta (paitsi ei edelleenkään miehiltä - toki kyllä omalta mieheltä joka tiesi tasan tarkkaan miten olin laihduttanut)

T: nyt vaaka näyttää -25 kg syyskuusta. Vielä 10 kg jäljellä eli juu, olen ollut tosi iso...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi