Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako nähdä vaivaa Huutis-asiaa

Vierailija
07.03.2011 |

Kannattaako Huutikseen pistää myyntiin lasten vaatteita, jotka ovat ihan tavallisia vain muutama merkkivaate, jos ollenkaan mukana. Käytettyjä kahdella, kolmella olleita vaatteita, joissa on pesunukkaa yms käytöstä jälkeä. Ja jos ei viitsi ottaa joka nutusta erikseen kuvaa vaan yhden kuvan jossa kaikki vaatteet ja selittää vain mitä on myynnissä? Eli meneekö tällainen tavara tällätavoin kaupaksi? Mieluumin myyn vaikka vähän halvemmallakin, mutta minusta jotkut näkevät todella paljon vaivaa, ja ihan hienoa tietysti. Mutta onko kokemusta? Ja jos niin mitä muuta voisi tehdä menekin lisäämiseksi kiuin ottaa kaieksta kuvan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuvia on vähän eikä kaikista vaatteista erikseen. Eli vaivaa pitää kyllä nähdä jos kaupaksi meinaa saada.

Kirppis on helpompi vaihtoehto, jos ei jaksa väsätä ilmoituksia.

Vierailija
2/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynyt noin, lisäksi laittanut selostuksen jokaisesta vaatteesta erikseen. Yksi kuva missä kaikki on siivosti. Ja kannattaa laittaa siihen joku osta-heti -hinta, kaikki ei jaksa odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa mieluummin kirpparipöytä jostain. Huutiksessa ei mene kaupaksi hyvin kuin siisti (merkki-)vaate, tavallinen markettitavara jää myymättä etenkin jos on nukkaa tms.

Vierailija
4/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi luulet,että joku niitä haluis vielä käyttää:/?

Vierailija
5/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan ne hyvänen aika jo palvelleet jos 2-3 lapsella olleet.

Itse myin noin 15 kg tavallisia yhdellä lapsella olleita ihan ehjiä ja sain noin 70 eur. Sisältäen postarit jotka olivat jotain 15 eur. Kuvasin vaateryhmittäin 3-5 vaatetta per kuva. Mielestäni ei maksanut vaivaa.

Vierailija
6/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kokemuksista. Niin siis jokainen vaate ei ole ollut kolmella lapsella ja joukossa on joitakin merkkivaatteita, jopa lähes käyttämättömiä. Mutta siis kaikenlaista. Enkä yhtään sellaista myisi, mitä en itse omalla lapsellani pitäisi ja olen tarkka, ettei omatkaan lapset missäänn ryysyissä kulje. Mutta joku paketti saattaisi tulla sellainen tavallista käyttövaatetta. Sitä tosiaan ihmettelen, kun joku tuossa toteaa, miksi joku sellaista ostaisi, että olen kuullut että lapsiperheissä on köyhyyttä, mielellään pienellä hinnalla antaisin paketin mennä, jos tietää että menee tarpeeseen mieluumin kuin kuvaan joka vaatteen ja saan itse siitä vaivan palkaa. En ole tienaamassa.

Vierailija
7/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ainakaan Huutiksesta. Siellä menee "tavallinen" halpa vaate tosi huonosti kaupaksi. Outoa.

Vierailija
8/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole varaa ostaa jokaiselle perheen lapselle uutena kalliita merkkivaateita ja etelään pääsee vain kerran vuodessa.

Vierailija
9/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuvaat ne vähänkäytetyt merkkivaatteet ja laitat niistä tarkemman selostuksen ja loppuun listaksi muut vaatteet.

Lähtöhinnaksi sen, mitä haluat hyvistä vaatteista, ei hintavarausta ja 10-15e korkeampi osta heti -hinta.

Sitten laitat kohteen siihen listaan joka näkyy osaston alussa.

Postikulut mainitset niin, että laitat todelliset postikulut, punnitset vaikkapa laatikon etukäteen sylissäsi kotivaa'alla. Ja laita teksti, ettet pyydä enempää kuluja.

Vierailija
10/10 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää yhtä hyviä neuvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi