Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten homoilu/biseksuaalisuus kartalla.

Vierailija
07.03.2011 |

Elikä mun mies on näemmä biseksuaali ja liuta opiskelijakavereita myös.

Esittävät kauheaa roolia naistenkaatajina vaikka se perse on se joka kiinnostaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mielestäsi ei voi olla naisten kaataja jos on bi-seksuaali? Yritän nyt tarkentaa sulle urpo. Bi-seksuaali tarkoittaa että on kiinnostunut sekä miehistä että naisista. Siis myös pillu kiinnostaa. Ja myös naisilla on perse. Kyllä. Ja se usein kiinnostaa myös meitä heteromiehiä. Siis perse kiinnostaa miehiä oli hän sitte homo tai bi tai hetero tai mihin helvetin luokkaan ihmiset nyt sitten haluattekin luokitella.

Vierailija
2/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolesta huolimatta - se mitä jonkun housuissa on ei ole ensisijainen syy rakastua keneenkään. Eikä biseksuaalisuus ole tehnyt elämääni yhtään helpommaksi. Ei niitä kohteita taida olla tuplasti, kun ainakin monet lesbot juoksevat bi-naisia karkuun, kun pelkäävät jäävänsä kakkosiksi..

Pisimmät suhteeni, joiden aikana olen muuten aina ollut uskollinen, ovat olleet naisten kanssa. Noista pitkistä suhteista huolimatta olen kokenut itseni biksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasta anaaliseksiä. Jos et tiennyt, niin heterotkin voivat sitä harrastaa ja aika paljon muutakin kuin perineistä tyyliä:)

Vierailija
4/4 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäispä naiset oikeasti vaan mitä miehet tekee... Esim. viime viikolla 28v perheenisä halus tulla vaan runkkaamaan mun kanssa lounastunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi