Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinne Facebookiin oikein pitäis kirjoittaa?

Vierailija
07.03.2011 |

Kun lukee tuota ärsyttävät jutut fb:ssa, niin hankalaa kyllä olis keksiä jotain kirjoitettavaa omasta elämästä. Vauva syö 3 tunnin välein tunnin kerrallaan, nukkuu 2 x 45 min päiväunet, vaihdetaan vaippoja, yritän syödä jossain välissä. Meillä on käynyt vieraita 3 kertaa ja itte ollaan käyty kerran naapurissa. Mä kävin yksin kampaajalla ja kahdesti oon käynyt kaupassa. Siinä ne tais tullakin edellisen 3 kuukauden tapahtumat. Ei siis mitään kirjoitettavaa. Monikohan kaveri on sulkenut mut pois fb:sta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitella niistä päivittäisistä rutiineista. eivät ne minua toisten kirjoittamina häiritse, ihan vapaasti voivat kirjoittaa mitä ovat päivän aikana puuhailleet, minulle tuo ei vain nyt tunnu kauheasti istuvan. ainoastaan, jos jotain vähän erikoisempaa on tapahtunut, voin laittaa päivityksen. minun kohdallani ne yleensä sitten tarkoittavat jotain noloja tunnustuksia, kun olen tehnyt jotain aivan ääliömäisen typerää (seissyt valo-ohjatussa risteyksessä painelemassa autonovien kauko-ohjaimen nappia ihmettelemässä ääneen, miksei valot vaihdu tai jotain vastaavaa; terveisiä tutuille).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi