Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen läsnäolo ahdistaa

Vierailija
06.03.2011 |

En kertakaikkiaan enää tiedä mitä pitäisi tehdä.

Olemme nelihenkinen perhe. Lapset 9 vuotias tyttö ja neljä vuotias poika.

Ongelmana on parisuhteemme, tai oikeastaa minun ogelmani se enemmän on. Mies on kertomansa mukaan tyytyväinen suhteeseemme... Minä en. Seksielämää ei ole oikeastaan koskaan, molemmat haluttomia, minä kaipaan kyllä seksiä mutta en mieheni kanssa. Hän ei ole seksuaalisesti mitenkään minua puoleensavetävä. Meillä ei ole mitään keskustelunaiheita ja nautin kun hän on töissä ja saan olla lasten kanssa keskenämme. Mieheni tekee paljon yötöitä ja silloin myös en illat ja yöt ovat nautinnollisia. Mies ei juo, on absolutisti ollut koko ikänsä, hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen eikä hänessä ole muutenkaan ns. mitään vikaa, mutta koen hänen läsnäolonsa ahdistavaksi ja ärsyynnyn suunnattomasti kun hän on kotona. Lapsille hän on hyvä isä ja varsinkin tyttärellemme hän on hyvin tärkeä. En tiedä mitä pitäisi tehdä, erokin o käynyt mielessä mutta e tiedä.... Mitä pitäis tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapaavat vain aamukahvilla- toimii

Vierailija
2/3 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapaavat vain aamukahvilla- toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteesi miestä kohtaan ovat kuolleet eivätkä ne luultavasti sinun puoleltasi koskaan olleetkaan yhtä voimakkaita kuin miehelläsi sinua kohtaan.

Tulet näivettymään suhteessasi ja jonain päivänä heräät ja kadut elämätöntä elämääsi. Jos et halua erota miehestäsi, niin tee pieni syrjähyppy jotta saat sytykettä elämääsi. Kenenkään muun ei tarvitse tietää siitä koskaan, ja voihan olla että sitä kautta huomaatkin olevasi tyytyväinen mieheesi tai sitten se antaa sysäyksen kokonaan uuteen elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän