eikö miestä kiinnosta?
Tapasin pari viikkoa sitten mukavan miehen (alkoholilla oli osuutta asiaan). Tapasimme selvinpäin pari päivää sen jälkeen, ja pidimme viikon sen jälkeen yhteyttä vuorotellen netissä/puhelimitse (itsekin aika aloitteellisesti). Mies ehdotti toista tapaamista, ja näimme ja vietimme superhauskan illan joka päättyi yhteen suudelmaan erotessamme (ei muuta fyysistä) hänen aloitteestaan.
Sen jälkeen juttelimme minun aloitteestani netissä, sitten hän kysyi vointiani viestitse, sitten pariin päivään ei kuulut mitään, kunnes juttelin hänelle taas netissä - hän vastaa minulle aina kivasti ja pitkästi ja aloittaa juttelemaan kunnolla, kunhan vain aloitan. Hänkin saman päivän aikana soitti vielä minulle ja otti lisää yhteyttä. Seuraavana päivänä otin jälleen itse häneen yhteyttä, ja kiitti antamastani avusta ja totesi, että voisi kiittää minua siitä uudella suudelmalla. Naurahdin vastaukseksi, ja hänen täytyi lopettaa (kaveri tuli ja he lähtivät juhlimaan)
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään yli 2 päivään (ei minustakaan, mutta minusta ei ole minun vuoroni, sillä olen aloittanut keskustelun usein).
Mitä ihmettä siis tapahtui? Hän ei aloita keskustelua netissä, ei viestitä..eikö miestä vain kiinnostakaan enää? tapasiko hän jonkun toisen? mitä minun täytyisi mielestänne tehdä?
Kommentit (6)
No mitäs sitten kun ei kuulunut viestiä tai puhelua pariin päivään? fb:ssä on se huono puoli, että tietää, että toisella on "luppoaikaa" (on online), joten ei ainakaan voi syyttää kiireistä elämää siitä ettei ole ottanut mitään yhteyttä. En ymmärrä, mistä moinen yhtäkkinen kylmyys.
se kaveri josta puhui oli toinen nainen.
ainakin mainitsi minulle sen olevan miespuoleinen kaveri, jonka tunnen. Mutta tiedä häntä, enhän ollut paikalla. Mutta outoa kuitenkin se, että ehdotti uutta suudelmaa, muttei anna kuulua itsestään enää mitään. Pelimies taitaa olla kyseessä.
mikä se pelimiehen määritelmä on? Jos tyyppi vain tapasi jonkun toisen naisen tuossa välissä tai huomasi, ettei olekaan kiinnostunut. Se on ihan tavallista eikä kerro miehen luonteesta mitään. Todella harva niistä kertoo suoraan, jos ei enää kiinnosta, se on tietysti ikävää mutta harva nainenkaan niin tekee.
onko peli jo menetetty? voiko kiinnostunut mies pitää näin pitkää taukoa? perjantaina siis viimeksi oltu yhteydessä (jolloin hän puhui siitä "tulevasta" suudelmasta). Eli ajattelenko nyt suoraan että "adjö" enkä ota häneen yhteyttä/kysy häneltä suoraan? Eihän minustakaan toisaalta ole kuulunut mitään, joten voiko hän ajatella että minua ei enää kiinnosta?
Tuntuu niin vaikealta, tapailin kerran nimittäin miestä, joka loukkaantui kun kysyin että miksei hänestä ole kuulunut moneen päivään. Hän sanoi että tottakai on kiinnostunut minusta, enemmän kuin kenestäkään pitkään aikaan, eikä ymmärrä, miksi minulle edes tuli mieleen ettei häntä kiinnostaisi, vaikka hänestä ei olekaan kuulunut.
Toisaalta, hänen jälkeensä päätin, etten enää koskaan seurustele sellaisen miehen kanssa/tapaile sellaista miestä, joka ei näytä välittämistään jatkuvalla yhteydenotolla, sillä itse olen ihminen, joka sellaista tarvii. Ehkä siis tämä "uusi" mies on jo senkin takia väärä, vaikka hänestä joskus taas jotain kuuluisikin.
Niihin aikoihin kun olin sinkku nimitääin ei vaihdettu mitään facebookia vaan soiteltiin kännykällä tai lähettiin viestejä.