Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetehdyt tatuoinnit, oletteko nähneet?

Vierailija
06.03.2011 |

Olen viikon sisällä törmännyt kotitekoisiin tatuointeihin. Olen aivan ihmeissäni, minkälainen ihminen tuollaiseen ryhtyy? Näkemäni kuvat olivat sen näköisiä, kuin 6-vuotias olisi ajatuksissaan piirrellyt mielikuvitushahmoja. Viivat olivat epätasaisia ja värinä oli ainoastaan musta.

Nuo oudot kuvat olivat teini-ikäisen kropassa ja vielä melkein ymmärrän miten nuori ihminen saattaa olla niin ajattelematon. Mutta kun viikko sitten näin uimahallissa kolmekymppisen perheenäidin, jolla oli nelisenttisin huterin kaunokirjaimin selkään tatuoitu teksti "Aina Ikuisesti Penan" niin olo oli hetken hyvin hämmentynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikon sisällä törmännyt kotitekoisiin tatuointeihin. Olen aivan ihmeissäni, minkälainen ihminen tuollaiseen ryhtyy? Näkemäni kuvat olivat sen näköisiä, kuin 6-vuotias olisi ajatuksissaan piirrellyt mielikuvitushahmoja. Viivat olivat epätasaisia ja värinä oli ainoastaan musta. Nuo oudot kuvat olivat teini-ikäisen kropassa ja vielä melkein ymmärrän miten nuori ihminen saattaa olla niin ajattelematon. Mutta kun viikko sitten näin uimahallissa kolmekymppisen perheenäidin, jolla oli nelisenttisin huterin kaunokirjaimin selkään tatuoitu teksti "Aina Ikuisesti Penan" niin olo oli hetken hyvin hämmentynyt.

Tai joskus teini-iän kiljupäissään muuten vain tehtyjä tatskoja. Mutta onneksi harvoin :) Briteissä muuten näitä näkee sitten enemmänkin.

Vierailija
2/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selässäni. Tosin peilin kautta pitää katsoa.

Kyllä tuo katsomisen kestää. Yks vankilakundi tosiaan tehnyt, myöhemmin avasi oman tatska liikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on pohkeessa "kotitekoinen" pieni tatska.

On kyllä hieno ja sitä ovat kaikki sen nähneet kehuneet.

Vierailija
4/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin itäkeskuksen ravintola Bohemiassa jokunen vuosi sitten oli nuori mies joka kertoi et ne kavereiden kans aina kännissä saa ihme ideoita tatuoida itseään.Yhdellä niistä oli jostain Ebaysta tilatut laitteet.Jälki oli karmeeta ja se kundi myönsi sen.Sillä oli molemmat kämmenselätkin ihme töherrystä täys.

Vierailija
5/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelottannut, että saa jonkun taudin? Likaisia neuloja, yäks.

Vierailija
6/6 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan sitä! Typerä teinikänniräpellys kädessä. Itse haaveilee ottavansa siihen oikean kuvan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan