Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajan päivän ateriat, ovatko ok?

Vierailija
06.03.2011 |

Runsas aamiainen:

- 2 kpl karppi-infon reseptillä tehtyä mantelileipää, päälle hiukan voita, kinkkua ja juustoa, paprikaa siivuina

- maitokahvia

Päiväateria:

- Korpelan kinkku-juusto-jauhelihapihvit, 3kpl suht pieniä (tuoteselosteen mukaan 1% hiilareita)

- kasvisgratiinia (pakastevihanneksia, kermaa, juustoa, mausteita) reilu kauhallinen

- keitettyjä porkkanoita kauhallinen

- kurkkusiivuja

Iltapala:

- tonnikalasalaatti majoneesikastikkeella (eli vihreä salaatti, tonnikalaa öljyssä, keitetty kananmuna, itse tehty majoneesikastike)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kolme ateriaa per päivä? Majoneesia yms epäterveellistä. Voiko tuollaisella muka laihtua.

Vierailija
2/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas aamiainen: - 2 kpl karppi-infon reseptillä tehtyä mantelileipää, päälle hiukan voita, kinkkua ja juustoa, paprikaa siivuina - maitokahvia Päiväateria: - Korpelan kinkku-juusto-jauhelihapihvit, 3kpl suht pieniä (tuoteselosteen mukaan 1% hiilareita) - kasvisgratiinia (pakastevihanneksia, kermaa, juustoa, mausteita) reilu kauhallinen - keitettyjä porkkanoita kauhallinen - kurkkusiivuja Iltapala: - tonnikalasalaatti majoneesikastikkeella (eli vihreä salaatti, tonnikalaa öljyssä, keitetty kananmuna, itse tehty majoneesikastike)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mun mielestä aivan oikeaoppinen ateria. Tai no, porkkanoissa on aika paljon hiilareita. Jos ihan ala-karppia meinaat...

Vierailija
4/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika huonolta näyttää

Vierailija
5/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt vähän haluaa viilata, niin tarkista että kasviksia tulee vähintään 500g päivässä. Ja porkkanoita ei kannata syödä joka päivä, mutta silloin tällöin on ihan hyvä juttu.

Ruokarytmi on ihanteellinen, tuota tavoittelen itsekin, mutta usein se 4. ruokailukerta lipsahtaa päivään. Näin käy jos töissä on ollut hankalat ruoat, eikä ole voinut syödä niin että nälkä pysyy poissa riittävän kauan.

Kyllä tuolla läskit lähtee!

Vierailija
6/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, kuitu puuttuu

vihanneksissa ja salaatissa, joita on joka aterialla (aamiaisella tosin vain paprikaa).

ap

Vierailija
7/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kasviksia

Vierailija
8/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtätyhjän kanssa syödä sellaista

Vierailija
9/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt vähän haluaa viilata, niin tarkista että kasviksia tulee vähintään 500g päivässä. Ja porkkanoita ei kannata syödä joka päivä, mutta silloin tällöin on ihan hyvä juttu. Ruokarytmi on ihanteellinen, tuota tavoittelen itsekin, mutta usein se 4. ruokailukerta lipsahtaa päivään. Näin käy jos töissä on ollut hankalat ruoat, eikä ole voinut syödä niin että nälkä pysyy poissa riittävän kauan. Kyllä tuolla läskit lähtee!

ap, joka yrittää rajoittaa porkkanaa... =)

Vierailija
10/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen aina kun sanotaan että laihduttajan täytyy syödä monta kertaa päivässä. Itse olen aina laihduttaessani syönyt 2-3 ateriaa päivässä ja muina aikoina en mitään, ja toimii! Ja kun syö tukevan aterian eikä mitään pikku välipaloja pysyy nälkäkin poissa kauemmin.

Vierailija
11/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölähtikö peräpäässä?

Vierailija
12/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen aina kun sanotaan että laihduttajan täytyy syödä monta kertaa päivässä. Itse olen aina laihduttaessani syönyt 2-3 ateriaa päivässä ja muina aikoina en mitään, ja toimii! Ja kun syö tukevan aterian eikä mitään pikku välipaloja pysyy nälkäkin poissa kauemmin.

Vierailija
13/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hiukan suklaamuffinseja ja keltaista jaffaa, niin alkaa olla kunnossa.

Vierailija
14/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölähtikö peräpäässä?

Vierailija
15/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voita ja kermaa?

Jelppiä nyt kokeneemmat!

t. ap

p.s Se mantelileipä on erinomainen ratkaisu leipäaddiktille, joka yrittää karpata.

Vierailija
16/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaa litra ja voita puoli kiloa, nämä vähimmäismäärät

Vierailija
17/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia pitää syödä se min 500g päivässä.

Voita tai kermaa ei ole pakko syödä yhtään, jos ei halua. Silloin sen rasvan voi ottaa rasvaisesta lihasta ja kalasta, avokadosta ja kaikenlaisista öljyistä.

Itse asiassa kermaa ei kannata ihan määrättömiä vetää, koska siinä on myös proteiinia ja sitäkään ei saa syödä liikaa. 1g/painokilosi prodea vuorokaudessa on hyvä.

Tämä ei ole rakettitiedettä ollenkaan, maailman helpoin tapa laihtua.

7, joka kyllä tykkää että mantelileipä on hyvää ja pitää nälkää.

Vierailija
18/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia pitää syödä se min 500g päivässä. Voita tai kermaa ei ole pakko syödä yhtään, jos ei halua. Silloin sen rasvan voi ottaa rasvaisesta lihasta ja kalasta, avokadosta ja kaikenlaisista öljyistä. Itse asiassa kermaa ei kannata ihan määrättömiä vetää, koska siinä on myös proteiinia ja sitäkään ei saa syödä liikaa. 1g/painokilosi prodea vuorokaudessa on hyvä. Tämä ei ole rakettitiedettä ollenkaan, maailman helpoin tapa laihtua. 7, joka kyllä tykkää että mantelileipä on hyvää ja pitää nälkää.

Kassotaan kuinka sitten käy, kun näillä eväillä mennään.

t. ap

Vierailija
20/24 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä