Huoli asunnottomien tilanteesta
Kommentit (11)
Huolehdi vaan omista asioistasi, KYYLÄ!
Voit ottaa yhden tai jopa kaksi luoksesi asumaan täysihoitoon jos noin huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa yhden tai jopa kaksi luoksesi asumaan täysihoitoon jos noin huolestuttaa.
Tuskin niistä yksikään tänne muuttaisi.
Haluaisitko auttaa jotenkin? Minulla on vaikeuksia ko. asian kanssa parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko auttaa jotenkin? Minulla on vaikeuksia ko. asian kanssa parhaillaan.
Asunto olisi tarjolla täällä perähikiällä. Tosin on ollut tyhjillään muutaman vuoden tai no vuosikymmenen joten "pientä" laittoa asunto vaatisi.
Olen tavannut monia asunnottomia ihmisiä ulkona ja olen huolissani siitä, miten asunnottomat ihmiset pärjäävät, kun tulee talvi.
Minä olen huolissani sodan lapsiseksiorjista.
Ei saa kutsua ketään "asunnottomaksi", voi sanoa ilman asuntoa oleva henkilö tai ilman riittävää rahaa oleva henkilö - jolle pitäisi saada ne. Ehkä vain henkilö. Yritetään saada ihmisiä asunnolliseksi ja asuntoja. Ei luukkuja tai parakkeja. Somessa yhdistykää.
Voi raukkoja, kun tulee pakkaset. Toivottavasti järjestetään edes yhteismajoitusta.
Ei muuta kuin lähimetsään majaa rakentamaan. Näillä näkymin kyseessä ei ole vahinko eikä onnettomuus, vaan johdonmukainen toiminta hallitukselta, minkä seurauksena tulee tuhansia asunnottomia. Suomella on pian omat favelat.
Ihan vapaasti se varmasti lohduttaa heitä suunnattomasti että olet.