Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ihmeen takia krapulaista miestä aina panettaa?

Vierailija
06.03.2011 |

Ite ei kyl millään pysty kankkusessa mihinkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä olen ihmetellyt itsekin ja meillä sama "ongelma". Tosin nykyisin aika harvoin on noita krapula aamuja kun olen raskaana :)

Sit meillä ainakin sellainen omituisuus, et normaalisti mies tulee tosi äkkiä siitä kun on tullut sisään, monesti ei kestä kuin muutamia työntöjä tai ehkä minuutin. Anna olla kun on kankkunen, niin kestää paljon pidempään :D

Vierailija
2/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellyt mistä se johtuu, mies haluais aina krapulapanoa, mä taas en krapulaisena todellakaan kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en juo, joten mulle nämä miehen krapulapäivät on ihan fantastisia. Todella hyvää seksiä ja montakertaa päivässä. Sais melkein sen puolesta juoda useammin :D, noita krapula päiviä kun ei ukolla ole kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
4/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mullaki aina krapulassa panettaa ihan hirveesti. Jos nyt ihan kaamee olo on, en välttämättä pysty touhuun, mutta ei sekään sitä poista etteikö haluttas. Sitä en tiiä mistä ilmiö johtuu, mutta tuskin se on vain miesten ja mun kohdalla, on varmaan muistaki naisia joilla sama?

Vierailija
5/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä miettien on pakko päästää paineet pihalle

Vierailija
6/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samaan oon itsekin törmännyt. eikä muakaan kyllä krapulassa kuin okseta. sit jotain hytkyttelyä toisen vanhat kebab-viina hengitykset naamalla, joo ei kiitos :D

Vierailija
7/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jostain lukeniini tai telkkarista kuulleeni, että siihen on ihan tieteellinen selitys. En nyt ihan muista mikä se oli, mut oisko liittynyt siihen, että kun illalla juo viinaa, niin testosteronitaso laskee ja krapulapäivänä se taas palautuu eli nousee ja sit tietty tekee mieli! :)

Vierailija
8/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon veressä, testosteronitaso laskee, siksi kännissä usein iskee "lerppamies". Kun tämä alkoholitaso alkaa krapulassa laskea ja samalla testosteronitaso nousee ja rupeaa panettamaan.

Vierailija
9/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit meillä ainakin sellainen omituisuus, et normaalisti mies tulee tosi äkkiä siitä kun on tullut sisään, monesti ei kestä kuin muutamia työntöjä tai ehkä minuutin. Anna olla kun on kankkunen, niin kestää paljon pidempään :D

on toisinpäin, kankkusessa tulee melkein heti, kun pääsee sisään.

Vierailija
10/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä juoksussa juominen heikentää kyllä potenssia.

Teille, jotka sanotte, ei minun miehelläni ole huonontunut jne - aina on poikkeusyksilöitä. Krapulapanetus on hetkellistä. Viinan tuomat potenssihäiriöt eivät.

Vierailija
11/11 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy juuri tuohon testosteronin nousuun seuraavana päivänä.

Mä rakastan sitten krapulapanoja! Saa monta kertaa päivässä tosi kovaa kalua!

Tänäänkin tehtiin sitä jo monta kertaa ja tiedossa on vieläkin lisää, sillä mies ei ole vielä lauennut.