"Ettekö te tiedä kuka minä olen???" Mistä näitä sikiää... (sis. linkki)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011913029699_uu.shtml
Referointi jutusta:
Jääkiekkoilija pysäköi Postin lastauslaiturin eteen, saa sakot ja siitä sitten vetää kilarit.
Häm ei ymmärrä miksi häntä sakotettiin ja aikoo vastakin pysäköidä lastauslaiturin eteen....
Kommentit (23)
jos sinun pitaa kysya "etko tieda kuka olen?" niin et ole kukaan.
Tosi kuuluisuudet tunnistaa kaikki.
Vaikka kuinka yrittää vakuuttaa, ettei kysytty henkilö voi ottaa vastaan puheluita (on vessassa), niin perusteluksi tulee "mutta MINÄ olen toimittaja"
Mitäs siihen sitten, pitäiskö ottaa osaa vai mitä?
jos sinun pitaa kysya "etko tieda kuka olen?" niin et ole kukaan.
Tosi kuuluisuudet tunnistaa kaikki.
erityispalvelua odottaviin julkkiksiin, joista mulla ei ole hajuakaan. En tunnista yhtään jääkiekkoilijaa ulkonäöltä (Kurri, Koivu, Selänne ja Jutila jotenkuten...), en urheilijoita, varsinkaan mäkihyppääjiä (no Nykänen...), solistit bändeistä tunnistan, mutta en tietenkään muita soittajia. Monesti aika noloja tilanteita, mutta ei voi mitään! :)
Monelle julkkikselle tekee kyllä ihan terää saada välillä ns. taviskohtelua, niin putoavat maahan sieltä norsunluutornistaan. Suuri osa on onneksi ihan normaalijärkistä porukkaa, mutta mahtuuhan sinne sekaan jos jonkinnäköistä tallaajaa - kuten nyt esimerkiksi tuo ap:n mainitsema raivokas pikkuorava.
erityispalvelua odottaviin julkkiksiin, joista mulla ei ole hajuakaan. En tunnista yhtään jääkiekkoilijaa ulkonäöltä (Kurri, Koivu, Selänne ja Jutila jotenkuten...), en urheilijoita, varsinkaan mäkihyppääjiä (no Nykänen...), solistit bändeistä tunnistan, mutta en tietenkään muita soittajia. Monesti aika noloja tilanteita, mutta ei voi mitään! :)
muistuu vain mieleen yksi ex-jääkiekkoilijan isä, joka esitteli itsensä sanoen "tiedätkö, kuka minä olen"... ja ei tod tiedetty. Hyvä kun ex-kiekkoilijan nimi oltiin joskus kuultu...
liikkua vapaalla jalalla. Ja tosiaaan, ei pienintäkään aavistusta kuka tuo on. Jotkut pikkupojat varmaan tietää paikallisia kiekkoilijoita, mutta tavalliset ihmiset varmaan vaan just ne kurrit ja selänteet.
Eräs nykyään kuuluisa ja myösin edesmennyt folk-laulaja työskenteli joskus ennen kuuluisuuttansa puhelinvaihteen hoitajana 60-luvulla. Eräs hieno rouva soitti KIIREISEN puhelun, johon tämä tyyppi sanoi "Sori, tässä kestää tunnin jonottaa." Tämä hieno rouva oli sitten odottanut sen tunnin ja sitten alkoi raivota puhelinvaihteen hoitajalle: "Mikä tässä kestää? Minä hommaan sinulle kuule potkut heti huomenna! Etkö sinä tiedä kuka minä olen?!" Tähän mies vastasi: "Voi vittu, tiedätkö SINÄ kuka minä olen?" Tähän hieno rouva: "En tosiaan tiedä." Tähän mies: "Hyvä." ja katkaisi puhelun.
Joo mäkin olin nuorena vuosia puhelinvaihteesssa töissä, jä kyllä tosiaan niitä TÄRKEITÄ HERROJA riitti...
Ei siis anna kovin fiksua kuvaa itsestään.
Mutta tuollaisia tosiaan on. Niin julkkiksissa kuin joissa vähän paremmin pärjänneiden jälkikasvussakin.
Eräskin nuorimies oli niin polleata poikaa, että kuule mun isä onkin x. No, aikansa poika siinä kukkoili ja oli sitten ilmeisesti valittanut huonosta palvelusta isälleen. Isänsä soitti myöhemmin nolona ja pahoitteli poikansa huonoa käytöstä. Jotenkin rivien välistä ymmärsin, ettei ollut ensimmäinen kerta. Isänsä oli pärjännyt hyvin ja omasi käytöstavat, pojalla kyllä pitkä matka edessään jos aikoo yhtä hyvin pärjätä.
Tomek ei ole mikään turha julkkis. Tulotkin 2008 lähes 30 tonnia. Mielestäni noista tuloista verot maksamalla ansaitseekin jo hieman erikoiskohtelua.
Joo mäkin olin nuorena vuosia puhelinvaihteesssa töissä, jä kyllä tosiaan niitä TÄRKEITÄ HERROJA riitti...
nuorena ja mistään tietämättömänä abiturienttina laitoin monasti luun kurkkuun ihan vilpittömän naiiviisti koska en juuri ketään tuntenut... Moni koki varmaankin kolauksen egolleen...
Tomek ei ole mikään turha julkkis. Tulotkin 2008 lähes 30 tonnia. Mielestäni noista tuloista verot maksamalla ansaitseekin jo hieman erikoiskohtelua.
Ai erityiskohtelua? Jos kaikki jotka tienaavat tuon verran saisivat kukkoilla, öykkäröidä ja pelleillä, pulliaisten kumarrellessa, niin maailma olisikin ihana paikka elää!
AAHHAHAHAHAHAAAHAHAA!
Ai erityiskohtelua? Jos kaikki jotka tienaavat tuon verran saisivat kukkoilla, öykkäröidä ja pelleillä, pulliaisten kumarrellessa, niin maailma olisikin ihana paikka elää! AAHHAHAHAHAHAAAHAHAA!
ja kun minulla on todella huono julkkistuntemus, tuli sitten kerrankin heitettyä Mika Kaurismäki ulos, kun hän tuli kukkoilemaan ja vaatimaan erityiskohtelua. Luulin että kyseessä oli joku hamppi kadulta ja sanoin että nyt lähdet täältä, oli käynyt valittamassa sitten respassa.
Sitten oli nämä Kummelin kaverit joita en myöskään tunnistanut, ja heidän nukkavieru olemus herätti saman ihmettelyn kuin Kaurismäen tapauksessakin, kyselin että ollaanko sitä asukkaita ja selvästi loukkaantuivat ja myöhemmin huomasin heidän sketsisarjassaan hahmon joka muistutti itseäni, hotellin ravintolan tarjoilijaa. se oli selvästi kosto :D
kun kaikilta pitää kysyä henkilöllisyystodistus.
Ihan kauhea mahtailu alkaa, kun ei vaan millään voi kaikkia wannabejulkkiksia ja ammattiyhdistysjohtajia tuntea.
Ja kaikkein paskamaisimpia isottelijoita ei viitsi sitten olla tuntevinaan vaikka sattuisi oikeasti tuntemaankin.
tärkeiltä herroilta.
Aloittavat huutamaan että "onkos sulla siinä sitä Lankista" tms.
joo, onhan mulla. Lankinen on Mulla Tässä koko ajan ollut odottamassa pöytäni alla että herra soittaa.
Ja jos Lankinen onkin varattuna (toinen puhelu) niin kysyvät että kauankohan siinä vielä menee.
Toisaalta myös joku ison konsernin johtaja saattaa olla kovinkin lupsakka tyyppi ja vasta puhelun jälkeen huomaa että kappas, en puhunutkaan minkään vahtimestarin kanssa.
ja kun minulla on todella huono julkkistuntemus, tuli sitten kerrankin heitettyä Mika Kaurismäki ulos, kun hän tuli kukkoilemaan ja vaatimaan erityiskohtelua. Luulin että kyseessä oli joku hamppi kadulta ja sanoin että nyt lähdet täältä, oli käynyt valittamassa sitten respassa.
Sitten oli nämä Kummelin kaverit joita en myöskään tunnistanut, ja heidän nukkavieru olemus herätti saman ihmettelyn kuin Kaurismäen tapauksessakin, kyselin että ollaanko sitä asukkaita ja selvästi loukkaantuivat ja myöhemmin huomasin heidän sketsisarjassaan hahmon joka muistutti itseäni, hotellin ravintolan tarjoilijaa. se oli selvästi kosto :D
Nyt vaan baanalle kailottelemaan, että "ettekö te tiedä, kuka MINÄ olen?!". x-D
Itselläni on enimmäkseen hyviä kokemuksia oikeitten, isojen julkkisten käytöksestä. He ovat usein tosi mukavia, nöyriä ihmisiä jotka eivät millään muotoa tahdo tehdä itsestään numeroa.
Mutta mitä pienempi paikallisjulkkis tai pikkupomo/kunnallisherra taikka rouva, niin on siinä varsinkin sijaisella kestämistä jos ei tajuakkaan että juuri HÄN saa AINA erikoispalvelua.....
ap