ISÄN JA POIKIEN SALASEURA !
OLIN ILOINEN KUN MIEHENI LEIKKII, OPETTAA JA VIETTÄÄ AIKAANSA POIKIEN KANSSA. MUTTA EN ENÄÄN. MEILLÄ ON MIESTENI MUODOSTAMA SALASEURA.
MIEHENI ON TIETOKONEALALLA, JOTEN POJATKIN OSAAVAT JO PIENINÄ AIKA PALJON TIETOKONEILLA TEHDÄ ASIOITA, JA OSAAVAT ÄITIÄÄN AUTTAA KUN KONE MENEE SOLMUUN.
NYT POJAT OVAT OTTANEET SEN AJATUKSEN, ETTEI ÄITI OSAA MITÄÄN VAAN LÄKSYISSÄ SAA AUTTAA VAAN ISÄ KUN TULEE KOTIO. JA KUN ISÄ TULEE KOTIO PUHUVAT KIELTÄKIN JOTA EN YMMÄRRÄ (KIELIKYLPY).
PARAIKAA POJAT OVAT REISSUSSA ISÄNSÄ KANSSA, ENKÄ MINÄ MAHTUNUT MUKAAN. TULEVAT VASTA ILLALLA. MIEHENI OTTAA MINUT KYLLÄ HUOMIOON, MUTTA POJAT EIVÄT. JA IKÄÄ POJILLA ON VASTA 7 JA 9 :(
KAIKKI HYVÄLTÄ KUULLOSTAVAT ASIAT AINA JOTENKIN ONKIN HUONOJA LOPULTA. NIINKUIN TUO KIELIKYLPYKIN, POIKIEN ISÄ ON SIIS NÖRTTI JA OSAA SEN TAKIA ENGLANTIA HYVIN JA MIETITTIIN, ETTÄ ARKI ENGLANNIKSI ISÄLTÄ JA SUOMEKSI ÄIDILTÄ OPETTAISI POJAT PUHUMAAN ENGLANTIA. NO NYT OSAAVAT JO TOSI HYVIN ENGLANTIA JA JOSKUS VITSAIELAVAT ISÄ JA POJAT JOTAIN ENGLANNIKSI JA NAURAVAT JA TULEE MIELEEN NAURAAKO NE MULLE.
EI MINULLA MUUTA, KUNHAN HALUSIN KERTOA.
Kommentit (11)
Tekstiä on todella vaikea lukea.
Ei mulla muuta.
caps lock -niminen näppäin? Paina siitä, niin nuo isot kirjaimet loppuvat.
Ja enemmän tässä maassa on isiensä kasvattamatta jättämiä poikia kuin tuollaisia tapauksia kuin sinä kuvailet. Kummalle olet mustasukkainen, miehellesi vai pojillesi? Sinä olet kuitenkin poikiesi ainoa äiti.
(Ja täytyy sanoa, että on todella ärsyttävää lukea pelkillä isoilla kirjoitettua tekstiä.)
Meillä se on vain tytär ja mieheni. Eli vanhin tyttäreni (jo yliopistossa) ja mieheni vitsailevat kustannuksellani ja tyhmyydelläni usein :(
Kaikki eivät ymmärrä ja opi kieliä vaikka lukuisivat ja ei myöskään tietokoneista yms laitteista tajua vaikka lukisi.
Ei mulla muuta.
kuule mee lenkille jos on niin vaikee lukee!!diivaile keskenäs senki daiju!!
Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta.
SIIVOO VAIKKA KÄMPPÄS!
EI HEITÄ!!
Ei mulla muuta.
SIIVOO VAIKKA KÄMPPÄS!
*silittää päätä*
tuon ikäisille pojille isä on suuri sankari. Sinuna olisin tyytyväinen että pojilla on isäänsä noin tiivis suhde.
En usko että sinun tarvitsee olla huolissasi siitä että nauravat sinulle. Ensi kerralla kun tulee tuollainen tilanne, kysy mieheltäsi ystävällisesti mille nauroivat.
Älä ole huolissasi, sinä ole pojille aina se ainoa ja oikea äiti. Viihtyvät tietenkin isänsä kanssa kun on yhteiset "poikien jutut", mutta kyllä pojat sinua rakastavat, älä pelkää! Varmasti tiukan paikan tullen (kipu, väsymys jne.) hakeutuvat sitten kuitenkin äidin turvaan, äitihän kuitenkin on suurimmalle osalle lapsista se joka AINA on läsnä ja lohduttaa.
Voi olla että pojat ovat huomanneet että isän kanssa naureskelu häiritsee sinua, joten innostuvat siitä vaan enemmän. Koita olla välittämättä ja hymyile mukana, niin pojat eivät provosoidu.
Lapset rakastavat äitiään aina pyyteettömästi, joten älä ap ole huolissasi. Päinvastoin nauti siitä että vastuu lapsista ei olekaan koko ajan sinulla! Tiivis isäsuhde on pojille kultaakin kalliimpi, suhde äitiin kun useimmiten on kuitenkin tiivis.
Hyvää kevään jatkoa sinulle!
EI HEITÄ!!
Ei mulla muuta.
SIIVOO VAIKKA KÄMPPÄS!
*silittää päätä*
luulen että sulla vaikeempaa :)mulla on NIIN helppoa!Asun Keski-Euroopassa,käyn joka viikko kampaajalla,kosmetologilla ja hierojalla=)Mulla käy siivooja joka päivä=9 Päivät tapaan ystäviä,uin ja lenkkeilen =)kuule,ei ollenka hassumpaa eikä varsinkaan vaikeeta!sori!!
mIKSI ET OPETTELE ENGLANTIA? mEILLÄ NAURETAAN KAIKILLE PERHEENJÄSENILLE IHAN SUOMEKSI, EIKÄ SE HAITTAA!