Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSVAUVAT -05 UUSI VIIKKO***

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Voimia Hope-a ja Neiti21. Itkuilu vie tosiaan kaiken voiman ja ainakin minulla myös aivokapasiteetin. Mikään muu ei pysy päässä.

Meillä ilmeisesti ollaan päästy eroon huutamisesta (kopkop). Minun ruokavalio on kyllä aika spartalainen, mutta ihan sama, kunhan tepsii. Jossain vaiheessa pitäis testata mikä ruoka-aine ärsytystä aiheuttaa (vai kestääkö masu jo kaikkea), mutta vielä en siedä edes ajatusta huutopäivästä.

Eilen illalla tosin taas kipuiltiin; taisi olla kala jota söin päivällä...tai sitten ei.

Ristiäiset meni hyvin. Yllättäen tyttö oli hiljaa ja sievästi lähes koko toimituksen ajan ja vielä kummin sylissä. Ällistyttävää.

Tais olla aika rankka päivä pienelle; oli reppana ihan hermostunut illalla.

Seksistä oli puhetta...kun kiinnostaiskin. Mies parka. Mulla on hormoonit ihan kateissa ja kun vauva on kaiken päivää iholla kiinni, niin en kaipaa yhtään ylimääräistä kosketusta.

Laittakaas kuulumisia, hyviä ja huonoja!

Auroora ja typy 7½vko

Vierailija
2/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEILLÄ NUKUTTIIN YÖ YHDELLÄ SYÖTÖLLÄ!

(joko vauva väsyi huutamiseen tai ne rela dropsit autto)

Olikos se auroora kun tän pinon aloitti..? (dementia kasvaa suoraanverrannollisesti väsymykseen..)

Kiva kun ristiäiset menivät hyvin. Pidittekö isotkin juhlat?

Meillä vasta varmaan itsenäisyyspäivänä kun mies tulee takaisin vasta 24.11. ja pidämme aivan pienet juhlat vain.

On muuten totta että ekan kuukauden aikana vauvat kovasti kasvaa, mutta olen huomannu myös että ns. pienempinä syntyneet ottaa " kiinni" isompia, eli kasvavat enemmän aluksi ja kurovat sitä pituutta ainakin.

Tänään soitan helsinkiin HUsukeen (huuli-suulakihalkio keskus) ja katsotaan saammeko ajan käynnille. jännittää!

T:Neiti21+prinsessa pvä vaille kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko purkautua...

Tuntuu, etten viitti yleiseti valittaa ja koitan olla positiivinen vauvojen hoidon suhteen. Nyt on valvottu melkein kokonaan kaks yötä ja suoraan sanottuna vi...aa, väsymyksestä puhumattakaan. Jostain syystä yhtäkkiä on tullut meidän vauvoille kauheet masuvaivat ja pikkuraukat huutavat kivusta. Syövät vain pikku annoksia kerrallaan 1-2h välein 20-100ml ja aloittavat itkun jo ruuan aikana.Normaali annos oli aikaisemmin n. 120-160ml/kerta. Viime ma oltiin lääkärissä ja hän sanoi, että disflatylistä ja maitohaposta ei ole apua masuvaivoihin no minäpä fiksuna lopetin ne ja viisi päivää myöhemmin alkoi huuto niin päivällä kuin yölläkin. Tekis mieli vain itkeä itsekkin, mutta kun sekään ei auta yhtään pikkuisia voimaan paremmin. Eilen ilalla aloitin taas disflatyylin anatamisen ja odotan toiveikkaana, jospa se kuitenkin auttaisi, kun ei aikaisemminkaan mitään näin pahoja vaivoja ollut...

Voimia ja jaksamista kaikille, pitäkää nokka pystyssä :)

pallomasu ja pojat 7vko.

Vierailija
4/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Meillä huudetaan myös (no nyt on hiljainen yö ollut!) mutta en osaa kuvitellakaan mitä se olisi kahden lapsen kanssa!! ((lohtu))

Toivottavasti apu löytyisi pian, meidän kaikille masuvaivaisille vauvoille.

OMA NAPA:

Mä soitin sitten HuSuKeen (huuli-suulakihalkio keskus) ja sain tytölle ekan ajan jo 31.10.! ensi maanantaina tapaamme siis kirurgin ja korvalääkärin ja jutellaan mitä aletaan halkiolle tehdä :) ja koska tehdään :)

JÄNNITTÄÄ!

Vierailija
5/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on lunta jo maassa, on niin mukavan valoisaa ainaisen pimeyden sijaan! Pallomasulle ja muille joilla itketään kovasti mahavaivoja niin voimia ja jaksamista vaan kovasti, kyllä ne loppuu aikanaan ja sit ei niitä aikoja enää muistakaan:)Laiha lohtu siinä vaiheessa kun on rankinta mut tosiaan tsemppiä vaan! Meillä mennään entiseen malliin, melko rauhallisesti vaikka nuha on edelleen vaivana..miten kauan sekin voi kestää,plääh. Esikoisella tänään hoitopäivä, korvat oikein lepää kun välillä kuulee omia ajatuksiaan! Mites muuten muut, joko ootte aloittaneet entisiä harrastuksia tai muuten " ulkoilleet" ilman vauvaa? Mä ajattelin aloittaa salilla käymisen nyt jälkitarkastuksen jälkeen ja tiedossa olis lähiaikoina miehen kanssa kahdenkeskistä aikaakin kun mummo ja ukki tulee hoitamaan lapsukaisia!

Vierailija
6/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nyt vähään aikaan kirjotellutkaan.. Kaikki aika tuntuu menevän pienokaisen kanssa, päikkäreitä nukkuessa, kotia siistiessä ja telkkaria katsellessa. =)

Vauva on aika rauhallinen tapaus. Ei turhia itkeskele. Välillä taitaa vähän ilmaa olla massussa kun ähisee ja vääntelee, muttei sen kummempaa. Yöt menee 1-2 syötöllä.

Vielä en ole palannut kuntosalille enkä spinningiin... Kyllä tästä sitten kun vauva vielä vähän kasvaa. Muutenkaan en oo vielä paljoa ollut yksin missään. Muutaman kerran käyny vaan kaupassa. Tällä viikolla olis kyl tarkoitus lähteä kaverin, tulevan kummitädin, kassa kaupungille vähän kiertämään kauppoja. Mies saa sen ajan olla vauvan kanssa ihan kahdestaan! (Mies odottaa sitä varmaan yhtä innolla kuin minä!) Ja saa sitten antaa korviketta jos nälkä sinä aikana yllättää!

Ootteko muut antaneen lainkaan korviketta? Mä olen muutamana iltana antanut, kun on tuntunut ettei vääntelyt lopu lainkaan. Ja kerran mies antoi, kun olin rintatulehduksen takia lääkärissä..

Hyvää syksyistä päivää kaikille! (Sieltä se talvi kovaa vauhtia puskee, tänään kun satoi ensimmäiset lumet täällä satakunnassa!)

-Alpukka ja Pinsku 5vko

Vierailija
7/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimia kaikille masuvaivoista kärsivien äideille! Niinkuin joku tuossa mainitsi, niin onneksi menee suht. nopeasti ohi, vaikkei yhtään lohduta kun katselee kärsivää vauvaa!

Meillä mennään rintamaidolla ja masuvaivoilta ollaan säästytty, ainakin toistaiseksi. Muutenkin vauva rauhallinen ja tyytyväinen tapaus. Öisin syö 2 - 3 kertaa ja jos jostain pitää valittaa niin sitten meillä se on myöhäinen nukkumaanmenoaika. Tyttö on ihan virkeänä illalla ja nukahtaa vasta puolenyön tienoilla. On kuitenkin tyytyväinen ja tankkaa maitoa. Nukkuu ensimmäisen pätkän omassa sängyssä ja ekalta syötöltä otan viereen.

Ei paljon seksi kiinnosta täälläkään. Tiedän että halut on nollissa imetyksen ajan, niin oli esikoisenkin kohdalla. Sen huomaa kun katsoo alusvaatevalikoimaa; pitsihepeneet on saaneet tehdä tilaa mukaville puuvillapöksyille ja push-upit on muuttunueet imetysliiveihin ja puuterinvärisiin liivinsuojiin. Huippuseksikästä!

Mukavaa alkanuttaviikkoa ja jaksamisia!

Minsku ja tyttö 1kk

Vierailija
8/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pallomasu, musta on vaan ihanaa että rehellisesti myöntää kun ottaa päähän! Täällä joskus sama fiilis noitten muksujen kaa mutta luulen että se on TÄYSIN normaalia joten älä turhia pyytele anteeks. Senhän takia täällä ollaan että voidaan kertoa niin hyvät kuin pahatkin asiat! Joten antaa tulla vaan jos siltä tuntuu :)

Me käytiin kaupassa ja puistoilemassa ja esikoinen sai KAMALAT raivarit kun lähdettiin kotiin, kirku sitten siinä koko matkan ja täytyy sanoa että kyllä kiehu mullakin :D Raukkaparka oli väsynyt ja meni suoraan sänkyyn kun tultiin kotia. Tuli oikeen taas mahtava mamma fiilis, huoh.

Onneks tuo poika ei ole vatsavaivainen! Mulla on muutenkin äärettömän lyhyt pinna ja sekös vasta ruokkiskin hermoja. Tosin eihän se lapsi sitä tahallaan tee kun itkee mutta jos on väsynyt jne ei siinä auta kyllä mitkään jeesustelut. Mitähän tollakin tarkoitin?:D Mullon ajatukset ihan jumissa kun mennään kattomaan tänään meitin uutta kämppää ja tarkastamaan että kaikki ok. Ihanaa, mä haluan hemmettiin tästä läävästä!

Menempä tästä nyt sylittelemään tuota poikaa, kaikille tuplasti ja triplasti jaksamisia!!!!

JMMK

Vierailija
9/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

auroora: kiva kuulla, että teillä huutaminen on taaksejäänytä elämää :) Antaa toivoa meille muille, että ehkä huudot joskus loppuvat. Ei vaan, meillä muutama päivä mennyt aika mukavasti....paitsi nyt typy on keksinyt, että yösyömisen jälkeen onkin kiva valvoa :( Hymyilee ja tillittelee äidille ja on pirteä kuin peipponen, valvoo 1-2h....toiv. ei tavaksi tule....mutta sen jälkeen nukkuukin aamuun asti (8-9) eli periaatteessa syö vaan kerran yössä, mutta saisi kyllä nukahtaa syömisen jälkeen....kertokaahan vinkkejä, miten pääsen eroon tuosta valvomisesta, jos se meinaa tavaksi tulla????

Mites Neiti teillä on tämä päivä mennyt? Onko itkusteltu?Onneksi sentään saitte yöllä nukkua....Mä muuten oon ollut siellä Husukessa työharjoittelussa :)Hyvää reissua teille sinne!!!!

Oltiin tänään typyn kanssa lääkärissä, kun sillä on ääni ihan käheä. soitin eka neuvolaanja sieltä käskivät mennä, ettei vaan olisi kurkunpääntulehdusta. Mutta kaikki hyvin, tyttö terve...

Kävin tänään kampaajalla ja kyllä kummasti piristi omaa mieltä uusi look :)) Mitenkäs muut, joko olette saaneet karistettua mahdolliset raskauden aikaiset kilot? täällä olisi vielä 2 jäljellä (15kg tuli), mutta nyt jo onneksi mahtuu vanhat omat vaatteet....

Jaksamisia kaikille, erityisesti pallomasulle...mä kanssa yhdessä vaiheessa jätin Disflatylit pois, ja se oli virhetikki...nyt ollaan palattu niihin...

Ainii, joku (en muista kuka) kommentoi disflatylin käyttöä....me ollaan annettu vauvalle nyt 2 krt/pv.ssä Disflatylia 10 tippaa, päivällä ja illalla ja aamulla Rela Dropseja.....mutta ihan hyvä tietää, että 8h olisi hyvä olla välissä :)))

t.hope-a

Vierailija
10/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelen minäkin tänne aika vaan menee niin nopsaa päivät hujahtaa vaan ja illalla huomaa että tuskin mitään on ehtiny edes tehdä.

Meillä menee yöt n kahdella syötöllä ja päivällä nukutaan yhdet n4h unet ulkona tosi sikeästi MUTTA illat on sitten ehkä hiukan vatsaa mutta mä luulen että neiti valvoo aikä suostu nukkumaan ja lopulta on YLI nälkäinen ja YLI väsyny ja sitten on sellasta kitinää ja pitää kantaa ja pitää sylissä koko ajan n7-8 aikaan alkaa ja loppuu 23-24 aikoihin.

Juu mä toivotan voimia niille joilla vauvat huuta paljon ja on vatsa vaivoja koska mulle toi ilta on jo painajainen ja me kauhulla odotetaan iltaa.

Iltapalat ja saunominen yhdessä on historiaa ja mies nukkuukin nykyää sohvalla. Lauantaina oltiin yhdessä kaupassa ja syömässä kun mummi katso vauvaa tai no vauva nukkusi sen koko ajan ja niin oli tarkoituskin mutta päästiin yhdessä vähän tuulettumaan.

Mä ajattelin alkaa pikku hiljaa ottamaan jo omaa aikaa ja alkaa harrastaa kun mulle tuli noita kiloja 28 raskaudesta, 13 on lähteny ja siis paljon on töitä vielä sen kanssa. Se muuten on kaikista stressaavinta kun oma kroppa on näin kauhea kamalasti repeytymiä ja tissit on sitten morjens ei noista voi enää tulla mitään... No en kyllä tota nyyttiä silti mihinkään vaihtaisi mutta kumminkin saahan sitä purkautua...

Musta on kyl jotenkin ihanaa olla kotona ja touhuta kaikenlaista ja me ollaan jo paljon neidin kanssa kuljettu joka paikassa. Nyt täytyy alkaa pikkuhiljaa alkaa touhuamaan ristiäisiä vaikka onhan niihin vielä kuukausi. Lautasliinat tilasin jo. Joten nimi jo tiedetään mutta en uskalla kertoa kun salaisuus ja joku tuttu voi minut vielä täältä tunnistaa. Mites muilla joko on nimet annettu tai tiedossa mikä tulee?

No nyt taidan lähteä haravoimaan...

Vierailija
11/40 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pieni vauveli on tänään syönyt rinnasta 2 kertaa joku n. 50ml kerralla, loput pullosta (siksi osaan arvioida mitä rinnasta saa kun lypsän sit pulloon niin katson paljonko enää menee) Mun maidontuotanto on tullu siihen pisteeseen, että kun heruu, se suihkuaa ja vauva saa maitoa siis kun puristan kevyesti sen imemisen tahtiin

Kun ei huutanut, malttoi siitä sitten syödä mun iloksi

Luulisi että imetys olisi niin itsestään selvyys ettei siitä tartte riemuta tai hehkuttaa mutta kun tää on meillä niin harvinaista herkkua. kun vauvalla on huuli-suulakihalkio ja sen vuoksi ei pysty itse tuottamaan alipainetta jolla saisi maitoa rinnasta ja pumppaan maidon yleensä aina pulloon ja annan siitä.

Kiitos että sain hehkuttaa

Niin ja meillä on nukuttu päivä :D IHANAA! tai siis vauva on nukkunu, nea jätti päikyt välistä mutta ollu ihan superkiltti :)

Vierailija
12/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä aikaisemmin ole jaksanut/ehtinyt tulla pinoutumaan....

Meillä nukutaan koko yö ilman syöttöjä, vaikka nukahdetaankin vasta puolen yön jälkeen ja iltaisin hirveä huuto päällä kun ei malttaisi mennä nukkuu.... ilmavaivat (onneksi) on ohi ja vatsa toimii ihan ok.

Vaan kun tytsy jaksaisi mennä hiukan aikaisemmin nukkumaan että äityli ja isukkikin pääsisi ajoissa nukkuu....tosin sitten kyllä seuraavaksi heräillään vasta siinä kahdeksan maissa tai jopa 1-2 tuntia myöhemmin.... edellis iltanakin tyttö sammui jo puoli 12 ja 12 aikaan vietiin tytsy omaan sänkyyn ja nukkui sitten puol 9 aamulla!!

Sitten kaikille vatsavaivaisten vaavien äideille jaksamisia! Meilläkin niitä oli siinä parin viikon ikäisenä, kolme tuntia joka ilta tyttö rukka huusi joka ilta mutta nyt onneksi ne on takana!

Seksistä sen verran että mä olen sitten varmaan sen verran hormoonihirviö että meillä seksielämä palautunut entiselleen tai ehkä jopa parempaan suuntaan synnytyksen jälkeen....

Mulla synnytys oli tosi helppo (kesto vajaa 7,5 h) vaikka ensisynnyttäjä olinkin ja tikeiltäkin välttysin....siis sain vain pienen nirhauman!!

Mutta vielä kerran jaksamisia kaikille itkuisten vauvojen äideille...tämä äiti lähtee ruokkimaan pikkuistaan....

Syyskukka ja Pikku Prinsessa 1kk 1vko 3pvää=)

Vierailija
13/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään seksin osalta vaan MITEN olet onnistunut saamaan vauvan nukkumaan kokonaisia öitä??? Olen niin kade. Meillä herätään tunnollisesti kahden tunnein välein rinnalle :( ja äitiä väsyttääääääää.

Brr, on kylmä ulkona. Mitäköhän vauvalle päälle päikkärille ulos vaunuun?

Hyvää tiistaita kaikille :D

Vierailija
14/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hormoonit hyrräis mut siis tää jälkivuoto! sitä tulee " tipoittain" sillee tosi ärsyttävästi, ja mieskin nyt sitten katosi laivalle kuukaudeksi :( ja jälkivuotokin loppu sit tietty heti ku se lähti >:I

Myös minä selvisin helpolla synnytyksellä (7h18min) eikä nirhaumaakaan tullut, joten oisin ollu valmis vaikka heti ;) En edes tajunnu että vauva syntyy kun menin vaan näytille ja hups, 6cm olin auki jo.. ilokaasulla sit mentiin, mikä itsessään oli aika kokemus (kivat kännit :D)

meillä herättiin yöllä syömään kerran:) Noi rela dropsit auttaa :D Ihanaa :)

T:Neiti21 ja prinsessa 1kk tänään! +Nea 1v6kkt

Vierailija
15/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itku sitten neuvolan jälkeen äidiltä, poika ei käsistä vedettäessä kannata päätään joten siittä kontrolliin (vatsallaan ollessa pitää kyllä hyvin päätä pystyssä) ja silmissä kans jotain eli siittä kans silmälääkäriin kontrolliin. Mua niin itkettää vaikkei noi nyt mitään vakavaa tarkota mutta silti, kyllä veti mamman hiljaseks.

No, se mikä ei tapa vahvistaa.

Vierailija
16/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! kaikki varmasti ihan hyvin! (((lohdutus)))

Vierailija
17/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti21:

Meidän pieni vauveli on tänään syönyt rinnasta 2 kertaa joku n. 50ml kerralla, loput pullosta (siksi osaan arvioida mitä rinnasta saa kun lypsän sit pulloon niin katson paljonko enää menee) Mun maidontuotanto on tullu siihen pisteeseen, että kun heruu, se suihkuaa ja vauva saa maitoa siis kun puristan kevyesti sen imemisen tahtiin

Kun ei huutanut, malttoi siitä sitten syödä mun iloksi

Luulisi että imetys olisi niin itsestään selvyys ettei siitä tartte riemuta tai hehkuttaa mutta kun tää on meillä niin harvinaista herkkua. kun vauvalla on huuli-suulakihalkio ja sen vuoksi ei pysty itse tuottamaan alipainetta jolla saisi maitoa rinnasta ja pumppaan maidon yleensä aina pulloon ja annan siitä.

Kiitos että sain hehkuttaa

Niin ja meillä on nukuttu päivä :D IHANAA! tai siis vauva on nukkunu, nea jätti päikyt välistä mutta ollu ihan superkiltti :)

Vierailija
18/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JMMK, voimia ja hyvä kun pääsette kontrolliin; ei tarvii pitempään huolia. Kurjaa kun tulee ' huonoja' uutisia. Toivottavasti muuttuvat hyviksi.

Meidän ristiäisitä kyseltiin. Ihan pienet ne oli, kummit, isomavahemmat ja sisarukset. Tulihan siitäkin jo toista kymmentä henkeä. Mummolassa kastettiin. Mummo pelasti meidät siivoamisen ja kokkaamisen vaivalta. Onneks. Olisin stressannut itseni vaan kuoliaaksi.

Kylmä alkaa olla ulkona. Kävin ostamassa typylle uuden sopivan lämpimän pipon. Ei oo kiva pitää liian isoja hattuja kun ne valuu koko ajan silmille. Ja sitten kiukuttaa.

Jepjep. Jakselkaa.

Auroora ja poppoo

Vierailija
19/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin jotain kuulumisia ehtisin kirjoitella : ) On niin kiva lueskella miten teillä kaikilla " vanhoilla tutuilla" on lähtenyt arki rullaamaan.

Meillä nukuttiin viimeyönä pitkästä aikaa vähän paremmin,klo 00-06 ja sitten syötiin ja jatkettiin unia vielä yhdeksään. Tuntuu,ettei tällä hetkellä iltaisin valvota niinkään vatsavaivat, vaan neidillä tuo rytmi edelleen hakusessa.Parina yönä kello oli jo 3 ennenkuin käytiin yöunille : (

Aamupäivät nukutaan ja rinnat onkin koetuksella kun maitoa piisaa. Sitten taas illalla tankataan,niin että tuntuu jo siltä kuin rinnat olis lapaset...

Esikoinen on edelleen kaiket päivät meidän seurana. Päiväkodissa on vesirokkoa, enkä halua sitä vauvalle. Vaikka tuo 4vuotias saiskin sen kyllä jo sairastaa. Miehellä oli n 5vuotta sitten vesirokko ja oli kyllä ihan tosi sairas. Ihan hyvin tämä näinkin menee, mutta kyllä 4vuotias kaipaa kavereita. Nyt varsinkin,kun äiti ei niin ehdi touhuta.

Toivottavasti pian päästään " normaaliin arkirytmiin" eli isompi tyttö 3kertaa viikossa päiväkotiin klo9-14. Ehkä sitten samalla saatais jotenkin nämä yö ja päivä kohdalleen.

Ihanan kirpakka ilma ulkona. Käytiin pitkällä kävelyllä vauvan ja isosiskon kanssa.

Mukavaa viikkoa kaikille : )

Kipa ja tytöt 4v & 1kk3päivää

Vierailija
20/40 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh...Meillä on sitten kanssa alkanu mahavaivat, siis luultavasti. Tyttö itkee ja paukuttelee monta tuntia illan mittaan. Eilen onneksi ja suureksi ihmeeksi nukahti jo 22.30 monen tunnin kitinän jälkeen. Tosin yöllä sitten heräsi syömään 2h välein.

Sunnuntai-maanantai yö olikin sitten vastaavasti AIVAN kamala. Mies yritti nukuttaa neitiä pari tuntia 24-02, 02-04 kinastelimme sitten miehen kanssa siitä kumpi menee nukkumaan ja 04-05.30 minä torkuin tytön kanssa kuunnellen kitinää ja vihdoin kuudelta tyttö nukahti. Herätys oli sitten lääkärireissun takia jo 8.45 vaikka olisi uni maistunu niin neidille kuin vanhemmillekin. Ei kovin montaa tuollaista yötä jaksa...Kaikki sympatiat niitä useammin kokeville!!!!!

Aloitin eilen disflatylin antamisen noihin mahavaivoihin. Osaako kukaan kertoa, kuinka nopeasti tuloksia sopii odottaa???? Eli koskas voin todeta ne tehottomiksi...

Täällä kyllä kanssa hormonit hyrrää siihen malliin, että seksikin vois kiinnostaa, mutta kun tuntuu että yhteinen aika miehen kanssa koostuvan muutamasta yhdessä nukutusta tunnista, jotka on kyllä ihan tarpeen...Että ala nyt sitten siinä vielä sekstaileen :) Mahtaakohan tuo halujen herääminen olla yhteydessä tuohon synnytyksen helppouteen. Kun täälläkin kokonaiskesto oli n. 7.30h, mutta itse lasken sen kestoksi kyllä vain 3,30h, jonka kivuista kärsin...Ja ilman tikkejä selvittiin myös=)

Täällä ristiäiset kanssa vasta kuukauden kuluttua...Nimi on kyllä ollut jo tiedossa varmaan plussauksesta lähtien :) Vähän sitä hiottiin, mutta muuten istuu tytölle hyvin...Koko sukukin sen jo tietää, mies lipsautti, joten ristiäisissä nimi on sitten yllätys vain papille ;) Mutta onhan sitä muuten kiva " juhlia" .

Jaha...Mies pakeni pihahommiin ja huuto alkoi jälleen, joten eikun menoksi taas...

maaly ja " Ida" 4vko+1pvä