Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit käytetystä Reimatec-talvihaalarista?

04.06.2006 |

Kyseessä on yhdellä lapsella yhden talven ollut Reimatecin talvihaalari, joka on jo polvista ja takapuolesta vähän kulunut. Ei reikiä kuitenkaan eli ihan käyttökelpoinen vielä. Mikä olisi siis käypä hinta vastaavasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eli minä ostin meijän tytölle viime talveksi edellis vuoden reimatecin haalarin joka täysin ehjä mutta polvissa hieman haalistuneisuutta tosin ei näkyvää vaan tarkasti jos kattoo ni huomaa ja siitä maksoin postikuluineen tasan 40e

Vierailija
2/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetystä en maksaisi juuri kolmekymppiä enempää ja mahdolliset postarit päälle. Monesti saa uuden 50-60euroa, joten ei kannata maksaa paljoa käytetystä. Usein uutena esim. huutiksessa myytävät haalarit on ostettu jostakin alennuksesta halvalla ja pyritään myymään kalliimmalla eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen joku 50 euroa on käytetystä jo ihan liikaa, 20-35 euroa sopiva hinta kunnosta riippuen.

Vierailija
4/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää minä en ainakaan käytetystä maksaisi.

Vierailija
5/5 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä maksoin 15e siististä ja ehjästä reimatecista vauva lehden kirpparipalstalta. käytetty on kuitenkin käytetty eikä enää niin lämmin. toiset pyytävät aika kovia hintoja käytetyistä puvuista.