Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin komea somalimies

Vierailija
05.03.2011 |

http://suomenkuvalehti.fi/s/files/2011%20Uutisen%20kuvat/aisak.jpg

Ovat yleensä niin pirun rumia, että oikein hirvittää. Miten yhdestä maasta voi tulla pelkkiä hirviöitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pelästyin!

onko tuo muriaani sun mielestä muka OIKEASTI komea? vai halusitko vain heittää somalivitsin??

Vierailija
2/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vitsihän toi tais olla. En nähnyt kuvassa mitään komeaa, silmätkään ei pysyneet auki. Huh jos tollanen tulis kadulla vastaan!

Vierailija
4/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pää on kuin lamppu ja silmät kuin kilpirauhasvikaisella sonnilla. Tuo on sieltä tulevista ihan parhautta.

Vierailija
5/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko niitä mulkosilmiä?

Vierailija
6/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vitsihän toi tais olla. En nähnyt kuvassa mitään komeaa, silmätkään ei pysyneet auki. Huh jos tollanen tulis kadulla vastaan!

eli opastaa kavereitaan kuraattorin virassa. Jos pk-seudulla asut niin voi hyvinkin tulla vastaan.

Vierailija
7/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko niitä mulkosilmiä?

Ihan hirveitä ihmispiruja tulee sieltä suunnalta ja se tuoksahdus on myös jotain mikä saa pitkän syljen lentämään ja kitarisoissa tuntuu perunanpala hyvinkin nopeasti. Sisäsiittoista toimintaa, ei tuollaisia muuten voi syntyä, jaiks.

Vierailija
8/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki suomalaiset miehetkään ole komeita, ja monet aasialaiset kansat on minun silmiini rumia.

Tunnen yhden komean somalimiehen joka on myös tosi mukava ja fiksu, opiskellaan molemmat kauppatieteitä. Mustat miehet ei ole koskaan kiinnostaneet mua siinä mielessä mutta tuon kanssa olen nainut useamman kerran ja on kyllä hyvä sängyssä :p

Vierailija
9/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka suurin osa ei ole mun makuun. myös naisia.

Vierailija
10/11 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki suomalaiset miehetkään ole komeita, ja monet aasialaiset kansat on minun silmiini rumia.

Tunnen yhden komean somalimiehen joka on myös tosi mukava ja fiksu, opiskellaan molemmat kauppatieteitä. Mustat miehet ei ole koskaan kiinnostaneet mua siinä mielessä mutta tuon kanssa olen nainut useamman kerran ja on kyllä hyvä sängyssä :p

Sä ja sun kauppatieteet. Mitäs kursseja olet suorittanut? Yleensä noiden kanssa nai wt-porukka ja osa on ihan vajaaälyisiä ja ne, jotka käy kaupan kassakolua ja istuvat kurssilla: "miten käytät kassakonetta ja miksi siinä on numeroita".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi