Kerrankin komea somalimies
http://suomenkuvalehti.fi/s/files/2011%20Uutisen%20kuvat/aisak.jpg
Ovat yleensä niin pirun rumia, että oikein hirvittää. Miten yhdestä maasta voi tulla pelkkiä hirviöitä.
Kommentit (11)
vaikka vitsihän toi tais olla. En nähnyt kuvassa mitään komeaa, silmätkään ei pysyneet auki. Huh jos tollanen tulis kadulla vastaan!
ja pää on kuin lamppu ja silmät kuin kilpirauhasvikaisella sonnilla. Tuo on sieltä tulevista ihan parhautta.
vaikka vitsihän toi tais olla. En nähnyt kuvassa mitään komeaa, silmätkään ei pysyneet auki. Huh jos tollanen tulis kadulla vastaan!
eli opastaa kavereitaan kuraattorin virassa. Jos pk-seudulla asut niin voi hyvinkin tulla vastaan.
tarkoitatko niitä mulkosilmiä?
Ihan hirveitä ihmispiruja tulee sieltä suunnalta ja se tuoksahdus on myös jotain mikä saa pitkän syljen lentämään ja kitarisoissa tuntuu perunanpala hyvinkin nopeasti. Sisäsiittoista toimintaa, ei tuollaisia muuten voi syntyä, jaiks.
Ei kaikki suomalaiset miehetkään ole komeita, ja monet aasialaiset kansat on minun silmiini rumia.
Tunnen yhden komean somalimiehen joka on myös tosi mukava ja fiksu, opiskellaan molemmat kauppatieteitä. Mustat miehet ei ole koskaan kiinnostaneet mua siinä mielessä mutta tuon kanssa olen nainut useamman kerran ja on kyllä hyvä sängyssä :p
vaikka suurin osa ei ole mun makuun. myös naisia.
Ei kaikki suomalaiset miehetkään ole komeita, ja monet aasialaiset kansat on minun silmiini rumia.
Tunnen yhden komean somalimiehen joka on myös tosi mukava ja fiksu, opiskellaan molemmat kauppatieteitä. Mustat miehet ei ole koskaan kiinnostaneet mua siinä mielessä mutta tuon kanssa olen nainut useamman kerran ja on kyllä hyvä sängyssä :p
Sä ja sun kauppatieteet. Mitäs kursseja olet suorittanut? Yleensä noiden kanssa nai wt-porukka ja osa on ihan vajaaälyisiä ja ne, jotka käy kaupan kassakolua ja istuvat kurssilla: "miten käytät kassakonetta ja miksi siinä on numeroita".
ihan pelästyin!
onko tuo muriaani sun mielestä muka OIKEASTI komea? vai halusitko vain heittää somalivitsin??