Näin tänään srk-papin Alkossa!
Kommentit (24)
Eihän Raamattua viiniä kiellä. Jeesuskin muutti veden viiniksi, muistatko?
oikein nimellä, jos haluat tyhmän leiman otsaasi. Ei alkoholin käyttö ole papeille kiellettyä.
mä olen nähnyt niiden käyvän vessassa ja kaupassakin.
Ei kai nyt papit vessassa käy? Apua!
Joo. Todella lapsellinen aloitus. Suvussani on paljon pappeja, ja ihan samanlaisia ovat kuin muutkin ihmiset.
Saavat hyvät naurut kirkkoherranvirastossa.
joka sanoo "Tosiuskovainen älköön Alkossa käykö!"
Ei kyllä se on 11 käsky joka sanoo "Tosiuskovainen älköön Alkossa käykö!"
Tää unohtuu monelta. Ja varsinkin sen lisäosa: Pee Äs: Pimeet pullot on kuitenkin ookoo.
monta astetta raskaampaa. Jos olet ihan tosissasi. Jos et, tuollaisella huumorintajulla varustettu seurakuntalainen ei ole ihan parasta kermaa.
käy Alkossa, polttaa tupakkaa ja on kova jääkiekkofani.
yläasteen rehtori neuvoi opettajia käymään naapurikunnassa Alkossa. Tekopyhyyden huippu!
tämän todeksi?
on n. 200 kohtaa,jossa ylistetään viinin ihanuutta,ja suun. Saman verran jossa kirotaan. Paras pappi jonka tunnen kävi toisinaan yksillä,terkut jotka tuntee tämän harrikka-papin.
on n. 200 kohtaa,jossa ylistetään viinin ihanuutta,ja suun. Saman verran jossa kirotaan. Paras pappi jonka tunnen kävi toisinaan yksillä,terkut jotka tuntee tämän harrikka-papin.
Hahahahah, eiköhän se komentoija tarkoittanut, että uskooko joku sen raamatunkohdan todeksi, jossa vesi muuttui viiniksi.
Joskus oikein ihmetyttää, miten hölmöjä ihmiset voivat olla.
Tattis nyt vaan aloittajalle! Toivottavasti et ihan tosissasi tuolaisia mieti:)
tämän todeksi?
No, vaikkei siihen uskoisikaan, että Jeesus teki kraanavedestä viiniä, niin siitä ei pääse mihinkään, että jälkipolville on tallennettu kertomus siitä, että Jeesus jotenkin järkkäsi lisää viiniä juhliin, joista se oli loppumassa. Paikallinen hovimestari vielä ihmetteli viinin hyvää laatua, kun juhlat oli siinä pisteessä että yleensä olisi tarjottu jo vähän halvempia juotavia - eli ei mistään ihan ensimmäisistä tai toisista lasillisista ollut enää kyse.
Että ehkä se pointti tähän keskusteluun olis siinä, että Raamattu on aikalailla viinimyönteinen opus.
kanssa tästä puhuin,on kyllä kaikkea muuta kuin hölmö:)
jättävän jämän alaikäselle.tumppasi jalalla vain viereen.mutta siitä ny on 15 vuotta aikaa.oltiin isoskoulutuksessa.
niin mikä on ongelma?! Saahan nyt pappikin lasin viiniä ottaa, jos mieli tekee ja miksei toistakin.
Se on vain pappi, aina pappi, niin työssä kuin vapaalla edelleen pappi. Papilla ei voi olla omia kavereita eikä omaa elämää, sillä minä olen nähnyt papin aina vain kirkollisissa tilaisuuksissa.
Se on vähän kuin opet. Ei niilläkään ole kotia tai tarvetta käydä kaupassa tai tankata autoa. Eiks ne asukin siellä koululla. Ainakin ne on siellä aina aamulla ja jää sinne iltapäivällä.
mä olen nähnyt niiden käyvän vessassa ja kaupassakin. Ei ne elä pyshällä hengellä.