Amerikkalainen miesystävä, apua!
Olen tapaillut amerikkalaista miestä jonkin aikaa ja nyt näyttää siltä, että suhde on muuttumassa intiimiksi. Mutta, mutta. Olen alkanut jännittää seksiä, koska mies on ympärileikattu. En ole koskaan aiemmin ollut ympärileikatun kanssa. Onko muilla kokemusta, tuntuuko erilaiselta, pitäisikö osata ottaa jotain huomioon? Kiitos, kokeneempana jaksat vastata :)
Kommentit (8)
Toiset sanoo ympärileikatuista, että miehen näkökulmasta on tunto herkemmässä, toiset että taas ei ois niin herkkä.
Mutta naisen kannalta plussaa on, että ei haise, ei maistu pahalle ja näyttää paremmalle.
Eihän se sexi niin hyvää ole naisen kannalta kun yksi osa pelivälineestä puuttuu, mutta ei välttämättä miehelle ongelma.
Kokemukseni mukaan kestää kauemmin. Voi tietenkin johtua jostakin muustakin. Valmistautuisin aika pitkään leikkiin...:)
Näyttää kauniimmalta ja tykkään suuseksistäkin enemmän leikatun kanssa. Muuta eroa en ole huomannut...
ei ole niin herkkä, koska ei ole "suojusta". Enpä osaa sanoa että se vaikuttaisi mitenkään muuten seksielämään, kuin että helpompi miehen pitää hygieniasta huolta. Turha jännittää tuon takia, penis siinä kuin muutkin...
Mulla on amerikkalainen mies ja on ihan turhaa jännittää seksiä miehen ympärileikkauksen takia. Ympärileikkaus on ehkä yksi pienimmästä asioista, mikä vaikuttaa seksiin naisen kannalta. Miehen kestäminenkin liittyy mun mielestä vain siihen, onko ollut seksiä lähiaikoina vai ei. Siis mies kestää pitkään, jos seksiä on ollut vaikka samana päivänä aiemmin. Jos taas on muutaman päivän tauko, niin tulee aika nopeasti. Ja näin on ollut leikkaamattomienkin kanssa.
Itse naimisissa ympärileikatun kanssa. Suhteen alkuaikoina asiaa netistä tutkiskelin, ja asiantuntijoiden mukaan muistaakseni oli niin, että ympärileikattu mies saattaa tullla hiukkasen nopeammin. Toisaalta taas naiselle pitkäkestoinen yhdyntä ympärileikatun kanssa voi olla kitkaisempaa, kun ei ole sitä puuttuvaa esinahkaa bufferina. Mutta jos mies tulee nopeasti niin siitähän ei olekaan haittaa...
Kai se on vähän sama kuin se, että onko kelläkin iso vai pieni ja että onko seksuaalikemiaa parin välillä ylipäätään. Mikä kellekin sopii.
se mitään muuta. Mitä jännittämistä tuossa voi olla?