Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskimmäiseni (13v) tarvitsee silmälasit

Vierailija
05.03.2011 |

ja itse vastustaa niiden hankkimista. Suostuu vai lukulaseihin. Sanoin, ettei hän tarvitse lukulaseja vaan kaukolasit. Hän selitti, että koulussa näkee kyllä taulun, muttei näe lukea taululla olevaa kirjoitusta = tarvitsee lukulasit.

No joo :-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin makeita pokia, että pistäkää elämä risaiseksi ja hommatkaa just eikä melkein mieleiset.

Vierailija
2/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin makeita pokia, että pistäkää elämä risaiseksi ja hommatkaa just eikä melkein mieleiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapsen näölle ei aiheudu mitään vahinkoa siitä, että hän ei pidä laseja säännöllisesti. Anna siis lapsen käyttää laseja "lukulaseina". Tosin kun hän huomaa, kuinka hyvin hän laseilla näkee, saattavat ne hyvinkin jäädä päähän muinakin aikoina.

Kahden silmälasipäisen teinin äiti

Vierailija
4/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöt on saaneet piilarit 12-vuotiaana

Vierailija
5/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua piilareita

Vierailija
6/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valittevasti kukkaro sanelee ehtoja, millaiset lasit hankitaan

Jos ostatte lapselle sellaiset lasit jotka on hänen itsensä mieleen ja kehtaa niitä pitää, ja maksavat vaikkapa 250e, ja lapsi pitää niitä laseja puolitoista vuotta, tekee päivässä (250e:574) 0,17euroa. Minusta ei mikään paha hinta.

Etenkin kun lapsi vastustaa lasien hankintaa, niin on mielestäni ihan hinnan väärti että lapsi saa mieluisat lasit.

Vierailija
7/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä todettiin, että näkö on huonontunut, mutta silloin ei suoraan rynnätty laseja hankkimaan, kun poika laittoi hanttiin. Syksyllä tuli itse pyytämään, että voisko ne hankkia. Lasit saatuaan on niitä jatkuvasti pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme