Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen yh ja sairastanut jo kaksi viikkoa, en pysty hoitamaan taaperoa!

Vierailija
05.03.2011 |

Ensin oksennustauti, sitten kurkuunpääntulehdus, sitten perinteinen nuhakuume. Lapsella oli oksutauti siinä välissä.

Nyt poika oksentaa satunnaisesti, ruoka ei maistu vieläkään. Olen niin heikkona, etten kykene enää selviytymään tästä. Emme ole käyneet ulkona viikkoon. Hukutaan paskaan ja yrjöisiin riepuihin.

Olisin tarvinnut särkylääkettä, mutten kyennyt hakemaan. Gastronautti toi onneksi ruokakassin kotiin. Huomenna mulla olisi työpäivä, eikä ole muuta mahdollisuutta kuin mennä töihin ja viedä lapsi päiväkotiin. En pysty matkustamaan monella bussilla lapsen kanssa Haartmanin päivystykseen jonottamaan sairaslomalapun takia. Takautuvasti ei kukaan mitään kirjoita. Taksiin ei ole varaa. Taapero on suoraan sanoen heitteillä. Isompi lapseni on 12 v. mutta hänkin on sairaana. Hänestä ei ole apua.

Auttaako kaupunki mua mitenkään? Onko Helsingissä pikaista kotiapua lapsiperheille? En jaksa enää! Pienikin liikkuminen saa sydämen hakkaamaan, en muista milloin olisin ollut näin kipeä. Mä olen normaalisti vahva ja selviän mistä vaan, mutta nyt ei enää naurata. Kellään ollut vastaavaa? Miten selvisitte? Mulla ei siis ole miestä. Kaverit asuu kaukana, ja heillä on omat perheensä ym. kuviot. Isovanhempia ei ole tm. sukua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivustystä yms, selitä tilanne ja sano ettet selviä.

Vierailija
2/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko mennä huomenna lääkäriin? Jos sun olo olisi jo vähän parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olet kyllä kunnossa menemään töihin,mutta et hoitamaan lastasi??

eli tuplapalkka sunnunstaista,vai kuinka?

Vierailija
4/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vasta kun joku perheestäsi on kuoleman kourissa, voit soittaa 112:een. Ja sittenkin sinut tuomitaan heitteillejätöstä tms...

Anteeksi karkeasanaisuuteni. Sellainen tämä yhteiskunta on, ketään ei auteta ajoissa. Näemmä kuitenkin opiskelet parhaillaan, että vahvuudellasi on rajansa. Aloita siitä että soitat terveyskeskukseen.

Vierailija
5/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oksennustauti, sitten kurkuunpääntulehdus, sitten perinteinen nuhakuume. Lapsella oli oksutauti siinä välissä. Nyt poika oksentaa satunnaisesti, ruoka ei maistu vieläkään. Olen niin heikkona, etten kykene enää selviytymään tästä. Emme ole käyneet ulkona viikkoon. Hukutaan paskaan ja yrjöisiin riepuihin. Olisin tarvinnut särkylääkettä, mutten kyennyt hakemaan. Gastronautti toi onneksi ruokakassin kotiin. Huomenna mulla olisi työpäivä, eikä ole muuta mahdollisuutta kuin mennä töihin ja viedä lapsi päiväkotiin. En pysty matkustamaan monella bussilla lapsen kanssa Haartmanin päivystykseen jonottamaan sairaslomalapun takia. Takautuvasti ei kukaan mitään kirjoita. Taksiin ei ole varaa. Taapero on suoraan sanoen heitteillä. Isompi lapseni on 12 v. mutta hänkin on sairaana. Hänestä ei ole apua. Auttaako kaupunki mua mitenkään? Onko Helsingissä pikaista kotiapua lapsiperheille? En jaksa enää! Pienikin liikkuminen saa sydämen hakkaamaan, en muista milloin olisin ollut näin kipeä. Mä olen normaalisti vahva ja selviän mistä vaan, mutta nyt ei enää naurata. Kellään ollut vastaavaa? Miten selvisitte? Mulla ei siis ole miestä. Kaverit asuu kaukana, ja heillä on omat perheensä ym. kuviot. Isovanhempia ei ole tm. sukua.

Vierailija
6/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap on liian sairas raahautumaan päivystykseen ja hoitamaan lastaan mutta on menossa töihin huomenna?? Jos pääsee töihin niin eiköhän sinne päivystykseenkin sitten. Puhumattakaan lapsen hoidosta.

Vierailija
7/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voidaan ottaa huostaan, jos et jaksa. Siinä vaihtoehto. Jos tämä ei ole provo, ni alkaa v...aaa. Mutta tällaista tämä nykyään on, sos. alalla sen olen nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi