Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä törmäsin toiseen autoon, eikä olisi varaa maksaa, koska

Vierailija
05.03.2011 |

olen hoitovapaalla ja tulot pienet. Nimenomaan miehen toivomuksesta olen kotona. Toiseen autoon tulee muutaman sadan euron korjaus ja mies ei halua käyttää vakuutusta, ettei bonukset putoa. Eli minun pitää maksaa koko summa omasta pussista. Tässä tapahtui niin, että minä ajoin ja mies oli kyydissä. Kukaan ei tapausta nähnyt, mutta mies etsi omistajan ja kävi ilmoittamassa hänelle. Sais mies itse maksaa kun töissä käy ja enemmän ansaitsee. Miten teistä olisi oikein?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mussunmussun yhteisestä kodista, musta tuntuu siltikin että siipeilen miehen tuloilla. Mutta toki ap maksaa koska hän mokasi. Eihän tuota tarvitse edes kysyä.

Etkö nainen arvosta itseäsi? Teetkö arvottomampaa työtä kuin miehesi? Kotona olosta ei valtio tunnetusti maksa kuin nimellisesti...olisiko siihen joka joku syy? Nimittäin se, että lapset joita hoidat kotona ovat sinun ja miehesi, ei valtion? Mä en sitten ymmärrä, että valtion tukia voidaan nostaa varsin hyville mielin, mutta sitten kun puhutaan yhteisestä perheestä ja sen taloudesta, eletäänkin SIIVELLÄ!?!

Vierailija
22/24 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytti sut, niin maksakoon.

Samaa mieltä, kuin muut, että olette outo perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkkipaikalla. Vastapuolelle tuli vahingot, mutta meille puskuriin vain pieni kolo. Meillä tehtiin niin, että vastapuoli korvattiin liikennevakuutuksesta ja oma vahinko otettiin omalle kontolle. Näin ei ollut vaikutusta bonukseen.

Vierailija
24/24 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on rakkaudesta solmittu avioliitto, niin miten ihmeessä voi elää toisen siivellä? Jos päätökset tehdään yhdessä, lapset hankitaan yhdessä, tuetaan toista vastoinkäymisissä, niin eikö silloin olla ihan vain yksi yhteinen yksikkö eikä silloin voi kukaan elää toisensa siivellä.

En ymmärrä ylipäätään mitä hienoa on leveillä "omilla rahoilla". Paljon hienompaa on olla ylpeä siitä, että parisuhteessa jaetaan, tuetaan ja kannustetaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän