Suositelkaa minulle hyvää viiniä illaksi,
tarkoituksena on ottaa pienet kalsarikännit tässä palstan ääressä ja osa juoda ruokajuomana Kotipizzan Berlusconi-pizzan kanssa (savuporo, kantarelli, punasipuli).
Kommentit (8)
Itse maistoin eilen halpaa punaista Gallo Zinfandelia, oli itse asiassa oikein hyvää. Valkoinen, hassun kaarevassa pullossa myytävä Soave Italia on myös raikas ja sopisi hyvin pitsa-kalsarikänni-iltaan.
Tuohon tarkoitukseen en ainakaan maksaisi montaa kymppiä viinipullosta. Jos kuitenkin haluat maksaa, niin italialaisen Amarone-punaviinin saat n. 25 eurolla, ne ovat hyviä.
hifistelemään, haet Alkosta Gato Negron, 6,88 euroa ja sopii molempii tarkoituksiin.
Tietty Berlusconin kunniaksi voisi pienen hifistelyn sallia, esim. tällä:
Sartori Valpolicella Classico, 9 euroa
http://alko.fi/tuotteet/fi/421087
Tero
toimii hyvin Salice Salentino Nero, hintaa n 6 euroa. Tosin suosittelen kahta-kolmea lasillista kännien sijaan. Ei kuulosta kovin fiksulta.
Espiritu de chile viinistä, sopii moneen paikkaan. Toinen hyvä on crocodile, siinä etiketissä on sellainen liskon kuva =D
Ehkä yksi parhaista Italialaisista vaikka on 10 viini
tää tulee vähän myöhässä, mutta mielestäni on aliarvostusta viinikulttuuria kohtaan juoda sitä kalsareissa ja vielä epäaidon pizzan kanssa. ota olutta kori.