Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden aikaiset rytmihäiriöt kenelläkään?

Vierailija
04.03.2011 |

Itselläni aina raskaus aikana epämääräsiä muljahduksia. Joskus läpättää oikein kunnolla.Eikä siis rasituksessa vaan useimmiten levossa. Neuvolassa ei tuumata mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin raskauden ja imetyksen aikana ylimääräisiä lyöntejä useamman kerran päivässä. Ovat kuitenkin vaarattomia vaikka tuntuvat inhottavilta.

Eli ei hätää...

Vierailija
2/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lisääntyivät raskauden aikana. Kerran se tykytys (varmaan kahta sataa hakkasi sydän) kesti ja kesti. Lähdimme terveyskeskukseen jossa otettiin sydäfilmikin. Paikalle päästessä tosin ehti jo normalisoitua. Inhaa mutta elossa olen edelleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lisääntyivät raskauden aikana. Kerran se tykytys (varmaan kahta sataa hakkasi sydän) kesti ja kesti. Lähdimme terveyskeskukseen jossa otettiin sydäfilmikin. Paikalle päästessä tosin ehti jo normalisoitua. Inhaa mutta elossa olen edelleen..

Vierailija
4/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan kauheita!

monta kymmentä kertaa minuuteissa,lääkäri vaan totesi,että normaalia on,ja mulla on vielä verenpainetautikin.tuntuu etteivät ottaneet tosissaan.

Vierailija
5/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutama onnistuttiin pyydystämään sydänkäyrään. Olivat juurikin näitä vaarattomia malleja. Yöt meni valvoessa kun tuntui, ettei saa happea ja pumppuu ampuu ulos rinnasta. Se oli tuskaa! Ikävä kyllä rytmärit tulivat jäädäkseen eivätkä loppuneet synnytyksen jälkeen. Nykyääkin muljahtelee ajoittain ja kahvia tai kofeiinipitoisia juomia ei voi nauttia enää about klo 14 jälkeen ja sydän lotkottaa omiaan koko yön :(

Vierailija
6/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan kauheita! monta kymmentä kertaa minuuteissa,lääkäri vaan totesi,että normaalia on,ja mulla on vielä verenpainetautikin.tuntuu etteivät ottaneet tosissaan.

jos on todettun normaaleiksi ja vaarattomiksi, ja ilmeisesti mitaan pysyvaa haittaakaan ei jaanyt? Rytmihairiot raskaanaolevilla on tosi tavallisia, ja korkea verenpaine ainakin mulla vaan lisaa niita. Ne voi myos tuntua ikavilta. Ei se silti tarkota etta niissa olisi valttamatta mitaan vaarallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi