Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huuto.netin suosikkimyyjät, gallup

Vierailija
04.03.2011 |

Onko sinulla jotain "luottomyyjää", joka myy mielestäsi kivoja vaatteita, hyviä tuotteit tms. Galluppia pystyyn hyväksi todetuista myyjistä. Minun suosikeita NipsuNekku, Maria186, alina2. Nämä tulevat äkkiseltään mieleen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä em. myyjillä on ilmeisesti paljon lasten tarvikkeita ja vaatteita myynnissä? Ja usein? Useinhan niitä pitää olla, kun heiltä "aina" ostetaan...?

Itse olen semmonen tavallinen tapaus, joka ostaa lapselle vaatteita lapsen omaan käyttöön ja kun ne jäävät pieneksi ne käytetyt yritää myydä jossain pois.

Niinpä minulla ei ole vakiostajia eikä vakihuutajia kirittämässä paketille tai tuotteelle järjetöntä hintaa.

Vierailija
2/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten enpä osaa sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myy niitä välillä jopa pari päivää myöhemmin kuin tuotteensa saanut väittäen et "löysinpä kaapin perukoilta vähän käytetyn söpöyden".Tiedän,ei liittynyt asiaan.

Mä oon käyttänyt samaa myyjää lähinnä musiikissa yms.En ole ostanut lastenvaatteita ikivä.Vielä.

Vierailija
4/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Pullaposki on tosi symppis myyjä! Ja voin vannoa etten ole itse hän! :)

Vierailija
5/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmix2

peppinella

scoopy007

seeppa

raindrops

puppeguppe

Vierailija
6/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ystävällistä ja luotettavaa kaupankäyntiä,eikä ole mikään trokari.Edullista ja laadukasta.Kertaakaan en ole pettynyt,ostanut häneltä sekä käytettyä,että uutta.Suosittelen,tai sitten en.Saan halvemmalla,kun on vähemmän huutajia :)