Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut haluaa vanhemman miehen, sehän rupsahtaa jo pian?

Vierailija
24.02.2011 |

En ymmärrä miksi monen mielestä miehen pitäisi aina olla pariskunnasta se vanhempi. Jos 25-vuotiaana alat seurustella esim. 38-vuotiaan miehen kanssa, niin ajattele, kun itse olet "vasta" 37 niin mies on 50!

Alkaa erektio-ongelmat ja muut, ja itsellä vielä reilusti aikaa vaihdevuosiin. Niin, mitä hienoa on siinä, että mies on naista vanhempi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 17v, itse olin seurustelun alkaessa juuri täyttänyt 19v. No ei tässä nyt yhdessä olla oltu kuin 4 vuotta, mutta tuntuu kyllä että oikea ihminen on vierellä. Lapsia 2.

En tiedä mitä vuodet tuo, tuleeko erektiohäiriöitä sun muita, mutta minkäs minä voin sille että rakastuin juuri tuohon ihmiseen.

Oman ikäistäni en kyllä haluaisi, koska niin harva näin nuori ihminen (mies) osaa ajatella ja kunnioittaa naista niin kuin hieman vanhempi. Tai voihan niitäkin olla, mutta tässä ollaan ja näillä mennään ja onnellisina vieläpä :))

Vierailija
2/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kohta nelikymppisenä naisena ajattelisin,

että vanhemman miehen kanssa olisi armollisempaa kohdata oma vanhenemisensa, sillä vanhemmalle miehelle olisin aina se nuori ja kaunis.

Olen mieheni kanssa samanikäinen ja kyllähän se riipii, kun naisen kasvoissa ja kehossa aika tekee tehtävänsä aiemmin kuin miehellä.

Tosi säpäkkänä saa olla, ettei liity pariskuntien "mies ja hänen äitinsä" joukkoon.

Tuosta kaikesta vapautuisi, jos mies olisi vanhempi. Silloin saisi olla aina se nuori...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen rupsahtaminen.

Minä olen 40v ja mulla on 55v mies. Mitkä erektiohäiriöt? Ja mitähän ne muut sitten on? Ei ole näkynyt.

Vierailija
4/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tahallani vanhempaa miestä etsinyt. Kunhan sattui kohdalle ja satuttiin rakastumaan :-) TMun mies on nyt harmaantunut, mutta harmaantuuhan jotkut jo nuorempanakin. Mies on fyysisesti todella hyvässä kunnossa, urheilee paljon yms. Eihän siihenkään ikää kysytä, toiset rupsahtaa jo aikasemmin. Sitäpaitsi kukaan ei tiedä kauanks me eletään, kumpi meistä elää pidempään.

Vierailija
5/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, että hehkeät kaksikymppiset kuuluu toisilleen, nuoruus nuoruudelle eikä vanhoille kääkille, rankasti yleistäen.

Vierailija
6/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempaa oteta. Meillä 18 vuotta ikäeroa ja olin 19 kun tapasimme. Ongelman asiasta tekivät lähinnä miehen lapsen äiti ja miehen äiti ja omat vanhempani.

Vierailija
7/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempaa oteta. Meillä 18 vuotta ikäeroa ja olin 19 kun tapasimme. Ongelman asiasta tekivät lähinnä miehen lapsen äiti ja miehen äiti ja omat vanhempani.

Vierailija
8/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset